Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Hvordan gjorde dere med mat hele dagen? Er det veldig stive priser på spisestedene? Er det ok å ha med seg rundstykker og pålegg og spise et sted i parken? hvis man skal spise alle måltider "ute" i tre dager regner jeg med det blir store innhugg i feriebudsjettet nemlig:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Det er dyrt, veldig dyrt og spise på spiseplassene der. Men det er bare til og ta med mat! Flere plasser man kan sitte og spise medbrakt. Vi hadde ikke det, var der forrige helg. Men det var bare sønnen min og meg. Så vi spiste før vi dro, hadde et ordentlig måltid i parken og is, så spiste vi etter vi dro fra parken. Men et måltid for bare oss to kom jo på 150-200 kr. Så kommer is ved siden av. Så det er dyrt.. God tur )
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Mange har med frysebag og låner trille i dyreparken (ved inngangen tror jeg) og spiser i parken.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Mye søplemat i parken, billigs mulig å produsere, dyrest mulige priser.. Alle vi som har årskort og er der ofte har med mat. Rundstykker, pålegg, frukt, drikke osv. Er masse steder å spise, benker å sitte på eller piknic i gresset. Eneste som ikke er lov i parken er å tenne grill, ellers er det fritt frem for medbragt mat
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 takk for svar:) Var redd for å få på pukkelen for å være kjip her jeg nå HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå