Gå til innhold

Jeg bare sipper og sipper....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og greier ikke å slutte! :( Vet ikke riktig hva jeg sipper for heller...

Måtte "kjefte" litt på kjæresten for noe som har irritert meg en god stund, og så ble jeg mye surere enn jeg hadde trodd.

Han dro på fest og jeg gidda ikke en gang å gi han et hadet-kyss (teite meg) fordi jeg var så sur. Etter at han dro måtte jeg grine litt fordi jeg var så sur/irritert/lei meg, også blir jeg bare ikke ferdig!

I tillegg til at han er på fest, er "alle" andre også på fest i dag, så det er kanskje litt ekstra kipt å sitte alene hjemme...

Jeg gruer meg til kjæresten kommer full hjem i natt en gang, og til at jeg skal bli fort sliten av å være ute å leke med gutten vår i morra formiddag.

Noen som kan hjelpe meg med et par oppmuntrende ord før jeg kryper under dyna og håper hormonrushet avtar noe til i morra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noen særlig annen trøst enn at det er sånn det er å være gravid :) Noen dager er noe skikkelig dritt og alt blir bare feil og man bare griner, mens andre dager er man i lykkerus. Er slitsomt å være gravid! :)

Send han en melding eller ring og si hvordan du har det, kanskje du får en hyggelig melding tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...