Cupcake! Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Å gå inn på mtv.com og se episode 6 av programmet "16 and pregnant". Utrolig sterk avgjørelse dette unge paret tok. Går ikke an å sette seg inn i. Ble nok mange tårer på meg ja
Spira31 Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 ser på det nå... wow!! får tårer i øynene selv!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 jeg må helt ærlig si at jeg begriper ikke hvordan de klarte det, kjente det på hele kroppen, den vrei seg i smerte over å gi fra seg barnet mitt.....mange tårer kom kan man si.... utrolig, det der står det respekt av, kunne ønske det finnes flere som dem, der ute.....ikke misforstå meg nå=) men er nok mange som burde tatt den avgjørelsen framfor å fostre opp selv....men det er umulig å sette seg inn i....
Anja83 Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Så akkurat episoden, og det var helt grusomt å måtte se dem ta en slik avgjørelse. Selv om det helt sikkert var til alles beste i dette tilfellet. Kjente bare at det brakte frem mange følelser i meg, da jeg selv fikk datteren min rett før jeg fylte 18 år. Kjente selv hvor mange følelser som fòr gjennom meg den gangen. Heldigvis, for min del, valgte jeg å beholde min herlige jente, og hun er i dag 8 og et halvt år og den vakreste og mest elskede skapningen jeg kan tenke meg. Nå er jeg snart 9 uker på vei, etter 2 og et halvt års prøving og en MA. Rart hvor vanskelig ting skal være når man ønsker det så inderlig. Håper det er min tur nå til å gi mitt kjære barn en lillesøster eller lillebror. Nei, da får man vel prøve å riste av seg sentimentaliteten, og hoppe i seng. Anbefaler andre også å se episoden, for å sette seg inn i hvor ulike omstendigheter man faktisk kan bli gravid under.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Utrolig rørende og spesielt å se! Og for en vanskelig avgjørelse! Men for noen foreldre de stakkars barna hadde! Ble mange tårer, ja!
Cupcake! Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2009 Så bra at flere tok seg tid til å se episoden Så fint å dele slike sterke opplevelser (på godt og vondt) med andre. Må si at etter å ha sett de andre episodene så var dette paret det sterkeste og mest reflekterte. De hadde blitt flotte foreldre. Å tenk å ta ditt livs største beslutning, og håndtere ditt livs største sorg, uten støtte fra foreldrene dine...de var jo bare 16 år. Ikke lett med slik tv for en gravid med hormoner i kok
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Hmm tøft gjort av de unge foreldrene! Syntes vel ikke foreldrene deres var så greie...men skjønner dem godt..tror nok jeg også ville hatt store problemer med å akseptere at mitt barnebarn ikke skulle være en del av familien..er vel kansje litt andre forhold der borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå