Gå til innhold

Kona til svigefar er vrkellig snål...(trenger mange svar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den siste tida har hun alltid gått ut når vi kommer på besøk.

Hun har vært ute å røyka, ute å lufta hunden eller ute å pratet med naboen...

De har heller ikke vært mye på besøk hos oss. Mest svigerfar alene.

De vil ikke være sammen med oss på f.eks 17 mai eller i jula.

I dag kom de hit til oss for første gang på mange måneder. Vi har ikke bil så det er vanskeligere for oss å dra til dem.

I dag kom svigerfar inn mens kona tok med seg hunden for å gå tur.

Trodde hun skulle gå en kort tisserunde med den, men neida. Hun ble borte i ca 2 timer. Og da hun kom sto hun bare nede i gangen og ropte.

Jenta vår gikk ned og de gikk ut i hagen. Så dro de.

Uten at hun hadde vært oppe i stua i det hele tatt.

Hun er så merkelig atte!

Hun er ganske mye yngre enn svigerfar. Bare 6 år eldre enn samboeren min. Og hun har ikke barn selv. Er bare stemor til min samboer og broren hans.

Sambo tror at hun ikke takler jenta vår fordi hun ikke har barn selv. At hun ikke liker at mannen hennes har barn og barnebarn...

Hva tror dere? Og hva skal vi gjøre? Spørre henne? Slutte å dra dit eller dra dit som før?

Er takknemlig for råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bedt samboer snakke med faren om det, spurt hva som er greia, liksom. Eventuelt spørre henne rett ut. Hørtes merkelig ut. Er jo dumt når det skal være sånn.

Skrevet

Ja han er den eneste av besteforeldrene som bor her i byen.

Vi ville gjerne kalle henne bestemor, men det vil hun ikke.

Kan på en måte skjønne det siden hun er ganske ung. Bare 42 år.

Skrevet

Første jeg tenkte var at hun var en usikker sjel som ikke har funnet sin plass i familiesammenheng. Kanskje hun trenger litt drahejlp

Skrevet

Jeg vet ikke helt jeg. Jeg kom inn i familien der lenge etter henne. Hun og svigerfar har vært gift i 9 år.

Vet at hun var god venninne med eksen til samboeren min. Hun er flytta fra byen så de har neppe så mye kontakt nå.

Jeg har selfølgelig tenkt tanken på at hun ikke liker meg siden jeg har tatt eksens plass...

Skrevet

Synes det virker som om hun gjerne vil ha mannen, men ikke resten av "pakken."

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jeg tenkte det samme som Mette Elisabeth. Kan også være at hun har psykiske problemer. Bare synsing altså, har en i familien som er helt lik, men der er det psyken hun sliter med.

Skrevet

Blir så usikker på om det er rett av oss å trenge oss på hvis hun syns det er ubehagelig.

Samboeren min sier han vil dra dit uansett fordi hann har rett til å besøke pappan sin.

Skrevet

Siden det er pappan til samboeren din hadde jeg bedt han tatt en snakk med han og hørt litt. Kan jo være flere grunner itl at det er sånn og greit å høre med han og se om det kan løses :)

Skrevet

det første som falt meg inn var at hun føler seg ukomfortabel i en rekke sosiale sammenhenger, kanskje har hun en tendens mot sosial angst? jeg ville pratet med svigerfar om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...