Mamma til gutt 05 Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Noen som vet om dette er inngangen ved hotellet?? Det er der vi skal inn når vi skal på Sabeltann show.
snuppi min Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Hei Var på Sabeltann i går, og det er ved siden av hotellet som er inngang øst. Ikke så vanskelig å finne frem ) God fornøyelse
Mamma til gutt 05 Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2009 Takk for svar :-) Vi skal på show i morgen. Skal sove på dyrepark hotellet og da er det jo lettvint når inngangen er der. Gleder oss masse til showet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå