Gå til innhold

Hva gjør du og mannen sammen etter barna sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det som regel det samme... se tv, sitte med hver vår pc, lese i hver vår sofa eller en av oss går ut. (bortsett fra husarbeid)

Blir litt kjedelig at man "aldri" gjør noe sammen.

Hva gjør dere da? Trenger å vli litt inspirert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanke gi deg noe særlig inspirasjon her gitt.. er samme regla her au.

bortsett fra at vi sitter i samme sofa. holder gjerne hender.

Skrevet

Godt å høre vi ikke er de eneste i allfall!

Vi har lagd en avtale om å ikke holde på med pc etter kl 21 men i dag ble den regelen brutt gitt. Vi sitter i samme sofa da, når vi ikke holder på med pc-en:P Men da ligger jeg med føttene i fanget hans så han kan stryke på de. hehe Ellers blir det mange kvelder hvor vi ser filmer.

Skrevet

Vi er ikke flinke til å gjøre noe sammen etter poden har sovnet. Noen ganger ser vi film sammen, eller gjør litt husarbeid. Som regel sitter vi også med hver vår pc. I går fikk vi faktisk nok av vårt dølle, uromantiske liv: Vi ordnet barnevakt bare et par timer og gikk ut på restaurant og spiste god mat og bare skravla. Skkikkelig booster for oss! :-)

Skrevet

Vi sitter ofte sammen når vi ser tv, litt sofakos blir det jo :) skal ikke være så negativ :)

Men hva om vi fant på andre ting å gjore sammen......

Skrevet

Sammen?

Sover, evt. ser film :-)

Ellers ikke mye sammen gitt.....

Skrevet

det blir mye slik her også-

men her om dagen - laget vi mat sammen- deilig blåskjellsuppe... med hvitvin osv- da ble vi stående og prate litt samtidig- så det har vi tenkt å gjøre mer av fremover-

og så- er jo det med barnevakt en bra greie- eller planlegge ferie sammen -eller andre ting vi har lyst til å gjøre...

Ellers- kan man feks spille et spill... - lese bøker sammen- eller gi hverandre masasje-med olje.. den ene den ene kvelden og så motsatt... (med eller uten sex etterpå :) )lurt å avtale på forhånd synes jeg - for da vet man hva som er deale...

eller avtale med et vennepar at vi passe barna- i hvert vårt hus i kveld - og så har de en kveld ute - og neste dag er det vår tur..(hei- det var en utrolig god ide- som jeg tenkte på nå... gleder meg til å gjøre dette til høsten!!det kan jo gjøres et par ganger i mnd- uten stress...)

vel- kom ikke på mer nå- men hva med en klinedans ..til god gammel musikk....

Skrevet

prøver ¨å lage en til;)

sånn at vi er sikker på at vi har nok klesvask til å holde oss sysselsatt etter de små har lagt seg

Skrevet

Ingenting, skal man det!?

*furter fordi han er på byen og det har jeg lyst til også*

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Blir mye pc her også..slik er det vel hos de fleste?

Ellers ser vi film,prater og det kjekkeste...vi gjør husarbeid sammen!weee

Skrevet

Nå om dagen blir det veldig mye tv titting sammen. Igår kom de to siste sesongene av en tv-serie vi er på. Så vi har litt mer å titte på. Vi gav opp å se på tv siden vi sjelden er her samtidig når den går.

Vi tegnet veldig mye sammen tidligere. Satt i sofaen med hver vår tegneblokk, musikk, vin og koste oss.

Siden jeg nå har fått fingeren ut og fått fremkaldt bildene til mine ungers fotoalbum ser det ut som min mann får fingeren ut og får fikset det til sine unger snart også. Så stor fare for at vi ender opp på spisebordet med masse bilder som må settes i album.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...