maya123 Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Nå har kona endelig testet positivt på eggløsningstesten, så nå er flybilettene bestilt til i morgen. Kl. 11:30 reiser vi til Danmark for vår første insiminasjon! Jippi!!!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 så spennende.. krysser fingrene for dere!
ønskerflere Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Lykke lykke til imorgen. Håper dere lykkes på første forsøk:-) Krysser fingrene for dere.
Bare meg123 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Hvordan gikk det? Håper det gikk bra! Og at tiden fremover blir positiv ) Lykke til.
maya123 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 Vi var veldig fornøyd. Kjempekoselig dame hun som vi hadde med og gjøre. Føler at vi ble veldig godt "tatt vare på". Veldig positivt at hun gikk gjennom litt hva som skulle skje osv før. Insimineringen var utelukket en positiv opplevelse, og det var veldig godt å få ha en halvtime sammen etterpå, og bare slappe av og nyte det som skjedde, før vi gikk ut i Københavns travle gater igjen. Nå går vi bare å gru-gleder oss til testing om 12 dagers tid. Begge har en god følelse på dette, så jeg håper at testen er positiv. Dagene er iallefall EKSTREMT LAAAANGE nå. hehe Takk for det.
Daydream Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Hei Da ligger vi veldig nærme i løypa Var der på mandag jeg, så nå gjennstår disse laaaange dagene før testning ja, he he... Gått fort hittil, men over helga tenker jeg at jeg begynner å lete etter tegnene, det er så typisk meg! Lykke til, håper på positive tester framover!!!
maya123 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2009 ja, da er vi nærme da. Er det første gangen din også? Kona mi har følt seg litt kvalm de siste dagene, men det kan jo selvsagt være psykisk også. Pluss at brystene er litt ømme. Vi bare håper at der er positive tegn på at ting går vår vei vi da. Vi krysser fingrer og tær for positive tester nå!
Daydream Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Er fjerde gangen min, så nå håper jeg den sitter!! Satser på at det blir bare gode nyheter for mange her inne nå, vi er noen som har dratt rundt samme tiden leser jeg så blir artig å følges
maya123 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2009 Vi går for gode nyheter, og baby-boom om 9 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå