Gjest Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 vi planlegger allerede nr 2 sitt navn vi nr 2 håper vi kommer tidlig 2011 så tenkte vi på julie og tobias. datteren vår på 6mnd heter Ida Torine. vi liker ordinære rene, norske navn passer ikke det sammen? om vi får to jenter og en gutt ida, julie og tobias. eller to gutter og ei jente: ida, tobias og ?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Julie er litt sukkersøtt, syns jeg da. Jeg skulle egentlig hete det visstnok og er glad jeg ikke gjør det. Tobias er kjempefint!
petite fleur Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Neida, det er fine navn. Liker Julia bedre, men det er nå meg da :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 julia blir liksom litt for mye igjen. jeg ville først ha Lasse, men så foreslo samboeren Tobias. Og det er jo faktisk knallfint ser for meg en skikkelig godgutt ser jo for meg ei lita prinsesse når jeg tenker på navnet julie. Og det hører liksom ikke helt hjemme her med heavy metal og litt for mye tattiser hehe men jeg tror det kan bli bra
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Liker også Julia mye bedre;) Hvis dere får to gutter; Ida, Tobias og Kasper kanskje? (om det ikke blir litt for mye Kardemommeby da;)
Ceci med snuppe Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Synes det var kjempefine navn, jeg. Var inne på begge navnene da jeg var gravid!
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 jeg liker casper veldig godt, men det blir nok mye kardemommeby ja hehehe er veldig glad i navnet jesper, men det blir for dansk mener min kjære. hva så? har det noe og si igrunn? hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå