kiwegian Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Hei! Er 12+5 og lurer på dette med å farge håret.. Noen sier man ikke burde, mens andre sier dette er ikke noe fare.. Noen som har erfaring eller tanker og råd om dette?? Usikker.. har ikke turt å farge det ennå.. og en tur til frisøren er igrunn etterlengtet :-)
gritha87 Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 jeg er frisør og det er ingen problemer med å farge håret når man er gravid... om du drar til en salong så slipper du å puste inn avgassene også, da man er pålagt å ha avsug som tar disse gassene.. lurt å ikke gjøre det hjemme når man er gravid, for håret kan oppføre seg annerledes som følge av hormoner.. er man hos frisøren hvis det skjer, så fikser de det med en gang... det er ikke så lett om man e hjemme..
madike Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Hei. Jeg er 12 uker på vei, og jeg var hos frisøren i går og stripet og farget bort 8 mnd med ettervekst. I går ettermiddag begynte det å klø i hodebunnen og det har fortsatt ikke blitt bedre. Har vasket håret to ganger, måtte stå opp midt på natta å vaske det for det klødde så fælt. Har ikke opplevd det så ille før når jeg har farget det hjemme. Og frisør-farging skal jo være mildere enn hjemmefarging. Siden du er frisør, Gritha87, har du noen tips som kan lindre kløa? Jeg burde kanskje gå tilbake til frisøren å si ifra selv om de sikkert ikke kan gjøre noe med det? Gruer med til natta for det klør ekstra mye når hodet ligger mot puta. Håper jeg ikke har gjort noe som er skadelig for barnet...er litt bekymret nå siden jeg har fått en slik reaksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå