Gå til innhold

Unge mamma i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 20 år som har en datter på snart et og et halvt år! Har veldig lyst å bli kjent med flere unge mødre i nærheten, kansje for å trimme sammen, gå på kafe eller ha en playdate med barna:)

Håper på svar fra noen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Jeg er ei jente på 21 år, har en gutt på ett og ett halv :) Vi bor like ved Sandvika, det er jo ikke så langt ifra Oslo :)

• 1 måned senere...
Skrevet

hei.. jeg er straks 24 og har en sønn på 11 mnd.:)

Bor ved tøyen. :)

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 22 år som har en datter på 4 mnd... Bor på Carl Berner.

Skrevet

Hei hei! Jeg er ei jente på 22 som har en sønn på snart 9 mnd. Hadde vært koselig å treffe flere her i Oslo, ja :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde dere et fint treff? Hadde vært fint å møte flere på samme alder bor i oslo området, litt utenfor, på kløfta:) ikke mange på min alder som har barn rundt meg nei! Er 22 og har en sønn som fyller 3 i januar:)

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg henger meg også på her..

er student på 21, bor i oslo med samboer og jenta mi på 16mnd.

kjenner ikke så mange her, flyttet hit i høst

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Sønnen min på to og et halvt og jeg bor på Carl Berner i Oslo. Vi kjenner ikke så mange barn i området, så det hadde vært kjempehyggelig å møte dere!

Skrevet

Karina: Jeg bor også på Carl Berner... Kanskje blitt bedre kjent? Har en datter som nå blir 7 mnd den 1 Desember.

Noen som er interessert i et nytt treff evt før jul?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jente på 21 med en datter på 4 uker. Er fra Oppegård, litt utenfor Oslo. Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere med barn, kjenner ikke selv så mange med barn. Legg meg til på msn [email protected] eller facebook catharina hagen :)

Skrevet

Hei !

Jeg er ei jente på 20 som har en datter på 5 mnd, legg meg gjerne til på fb : Bettina Nordvi Tryggestad

Bor på røa i oslo, veldig med på et treff :)

Skrevet

blir gjerne med på treff jeg skulle gjerne møtt noen på omtrent egen alder med barn..er litt mer tuna inn på tankegang da enn de som ikke har barn føler jeg! kan forstå hverandre bedre:)

Ser at flere gir ut facebook navn..mitt toril kolberg

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva om vi får til et treff etter nyttår, hadde vært veldig koselig.

Kunen evt hatt det på Peppe's eller et annet sted om noen har noen forslag?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jente 25, har en liten jente så blir 2 år i februar =) hadde vært koseligt å blitt kjendt med flere unge mødre i Oslo :)

• 5 uker senere...
Skrevet

jeg er 23, flyttet til Oslo i høst så kjenner veldig få her..Har en datter på 2,5 år. Hadde vært trivelig å treffe andre på min alder med barn :)

Skrevet

Jente 25 med to små, ei på 2 år og ei på 4mnd. Jeg er tilbake i Oslo etter noen år rundt omkring pga jobb/studier, og merker at jeg ikke har vært flink nok til å opprettholde kontakten med gamle kjente i Oslo. Hadde vært koselig å treffe andre i samme situasjon.

Skrevet

Jente 25 med to små, ei på 2 år og ei på 4mnd. Jeg er tilbake i Oslo etter noen år rundt omkring pga jobb/studier, og merker at jeg ikke har vært flink nok til å opprettholde kontakten med gamle kjente i Oslo. Hadde vært koselig å treffe andre i samme situasjon.

Skrevet

vil gjerne bli med på treff :) noen som har forslag på hvor og når?

Skrevet

Jeg er 24 år og har en datter på 6mnd. Barselgruppene her er bare fulle av 30-40åringer, så hadde vært så koselig å blitt kjent med litt yngre mødre!

• 2 uker senere...
Skrevet

25 fra Bekkestua her. Sønn på snart 5 måneder. Alltid hyggelig med nye bekjentskap!

Skrevet

hei..

jeg er en jente på 22 år og min datter er 1 år i mars.

hadde vært kjempe koselig å bli kjent med unge mødre..

jeg bor i moss

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg er ei jente på 23 år og har en gutt som er snart 8 månder. Det hadde vært kjempe moro å bli kjent med andre mødre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...