Gå til innhold

Fryktelige magesmerter i uke 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er i dag 5+1 og merker, ikke uventet, ingenting enda. Men i natt hadde jeg noen sinnsyke magesmerter (begge sider, 5-10 cm lenger opp enn lysken). Sto opp for å gå på do, men måtte løpe tilbake i sengen for ikke å besvime. De intense smertene varte i ca en halv time, så roet det seg littegrann de neste par timene. Fikk sovet litt etter det, men hele morgenen var jeg øm og "støl" i hele magen.

Noen som har opplevd noe lignende?

Har selvsagt sett for meg alle skrekkscenarier med MA, SA og exu, men krysser fingrene for at alt er bra.

Har ikke blødd noe i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det er jammen ikke godt å si hva det kan være. Kan du ha spist noe du kan ha reagert på, luft i magen eller noe lignende?

Skrevet

Hei!

Jeg ble også litt engstelig for noen uker siden. Da var jeg ca 6 uker på vei. Våknet av skikkelig magevondt og lå og vred meg en stund. Kom meg opp på do, og fikk diarè og oppkast. Helt jævlig å ha begge deler samtidig, men ble jo gla for at det var det, og ikke noe med lille gullet. Var på ul to dager etterpå, og så hjertet banke. Legen trodde diareèn og oppkastet var en reaksjon på noe jeg hadde spist.

Er sikkert ikke noe farlig, kan jo ha vært luftsmerter som Lena skrev. Kan også ha vært ligamentene til livmoren som ble strukket. Det har jeg kjent et par ganger når jeg har snudd meg raskt over på siden Det gjorde skikkelig vondt rett over lysken.

Skrevet

Jeg også hadde dette...det skjedde rett etter samleie og jeg visste ikke at jeg var gravid før det skjedde..tok derfor g test,og fant ut at jeg var gravid. Legen mente det kunne være livmoren ja.. men fy å vondt..jeg tok en provosert abort ifjor,og smerten var akkurat den samme som den gangen..jeg følte at jeg ble kvalm pluss fikk diare grunnet smertene..for jeg har vært plaget av sterke mens smerter opp igjennom også,som også resulterte i diare og oppkast..det samme skjedde også etter aborten..tror faktisk det er kroppen som reagerer på smerten altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...