Gå til innhold

Hvilke gummistøvler er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini skal starte i bhg om noen uker, og jeg må investere i gode gummistøvler til høsten. Er det best med lette, tynne støvler (crocx-typen) eller er de tradisjonelle tyngre støvlene bedre?

De han har fra før er kjøpt for 99,- på Din Sko, men de er for små og kanskje ikke slitesterke nok?

Hjelp meg, for jeg har IKKE peiling!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viking sine gummistøvler skal være bra hvertfall!:)

Skrevet

Sist det var test var det vel Tretorn som vant, om jeg ikke er helt på jordet.

Vi har prøvd både Viking og Tretorn, og her i huset er det Tretorn som er den soleklare favoritten. Billig er den også, kun 129,- på Barnas Hus.

Skrevet

Vi kjøpte noen til 50kr i sportsbutikken, tror de het Nordmarka. De kom seg greit gjennom våren uten å bli utslitt og skulle de ikke komme seg gjennom høstsesongen, så er det helt greit å kjøpe et par nye. Eneste jeg angrer på ved kjøpet er at jeg ikke kjøpte to par ettersom han uansett klarer å bli våt oppi rett som det er. (han hadde tretorn som en annen sier vant en test i fjor og ble våt oppi da også, det er rett og slett en konsekvens av at han alltid bader i søledammer)

Skrevet

Bruker bare Viking vi :) Alltid fornøyd

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Tretorn har vi nå, fornøyd!

Skrevet

Har Dock Boots til guttungen, og synest dei er heilt fantastiske! Det er berre nedre delen som er i gummi (med godt mønster under), frå ankelen og opp er det sånn våtdraktliknande material. Mjuke og bøyelege, vanntette og varme. Guten vår holdt seg god og varm på beina sjølv i vinter då han vassa ute i snøslaps. Funka minst like bra som vintersko i den våte vestlandsvinteren.

Eg kjøpte dei på tilbud hos Coop Obs for 99kr. Trur vanleg pris er 200, men veit ikkje om det er sånt dei har alltid eller om dei berre tar det inn når det passar dei.

Kjem heilt klart til å ha dei som barnehagestøvlar utover hausten, i staden for vanlege gummistøvlar og etter kvart cherrox.

Skrevet

Jenta mi fikk reima sine støvler i bursdagsgave og de er jeg veldig fornøyde med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...