makkapakka med spire Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Har nå i kveld skikkelig menssmerter både i rygg og mage. Har også hatt en del kynnere. Kjenner at det begynner å roe seg litt nå. Men er det vanlig å ha menssmerter så langt ut i graviditeten? Hadde mye av det i 1.tri
ellenle Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Hei. Be om time med en gang. Ikke for å bekymre deg, men jeg hadde det i uke 24, og da var det begynnene rier. Barnet ville ut, og desverre døde det. Sier ikke dette for å bekymre deg - håper ikke det gjør det, men ville virkelig anbefale å gå til legen. Lykke til!
*1+1=2 små* Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 har mye slikt selv, så lenge det ikke tar seg opp eller blir regelmessig er det ikke farlig MEN det skader aldri åt a kontakt med lege/jm for å være sikker:) Heller en gang for mye, enn en gang for lite!
makkapakka med spire Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2009 Har vært hos jordmor idag, det roet seg over natten ogidag har jeg ikke kjent noe. Så jordmor ba meg om å ikke være redd for å ta kontakt hvis det skjedde igjen og ikke ville gi seg etter et par timer, eller hvis de ble mer intense.. Lille sprelle får ikke komme ut til oss helt enda nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå