Gå til innhold

Hvordan er smertene ved en urinveisinfekjson?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Jeg har hatt murringer i venstre side av livmor hele syklusen min etter EL spesiellt. Murringene har hele tiden forandret seg, og har i dag gått over til å bli "stikkende" svake smerter midt på livmor eller urinblære? Jeg syns det er vanskelig å kjenne hvor det sitter. ER støl venstre side livmor, det er det ingen tvil om. Disse "smertene" er der heller ikke hele dagen, de kommer å går. KJenner mest om kvelden. Jeg må tisse ofte føler jeg, men det kommer mye når jeg må. Ingen smerter ved å tisse, ingen feber. Jeg får av og til stikkinger nedover lysken på venstre side. Har tidligere håpet at jeg kan være gravid, men negativ test i dag senest. IKM onsdag. Det kan jo være jeg har fått urinveisinfeksjon, men hvordan kjennes det ut?. Jeg har time hos lege om 1,5 uke. Er det for lenge å vente med å teste dette? Kan det gå opp i nyrene innen den tid?

Uff mange spørsmål dette;) Håper noen kan svare meg hva de tror..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt her..sliter med det samme:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Siden vi er inne på uvi:

Kan man ha uvi uten å ha vondt når man tisser?

Jeg har de siste dagene vært plaget med (delvis høy) feber og vondt i livmoren/området rundt. Mye kynnere, og elendig form.

Ble lagt inn på sykehuset natt til torsdag, men ingen prøver ble tatt siden jeg fortalte at det ikke var vondt å tisse. De tok 3 ctg-registreringer fordelt på 5 timer.

Første runde viste at det sto ikke bra til med babyen, pulsen lå på 180 hele registreringen, og alarmen på ctg-maskinen gikk hele tiden. Ikke morsomt.

Registreringene ble imidlertid bedre og bedre, og jeg ble sendt hjem med beskjed om å ta Paracet, noe jeg gjorde jevnlig torsdag og fredag.

I dag er feberen borte, og jeg føler meg bedre.

Kan dette ha vært uvi??? Kan det gå over av seg selv?

Hva annet kan det evt ha vært?

Skrevet

Se inne på 1 tri. Svarte på spm der.

Skrevet

jeg får ikke symptomer på uvi før jeg merker at det er på vei opp i nyrene og det gjør møkk vondt.

men det går nok ikke over av seg selv. enklest er jo å dra til legen og ta en urinprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...