Gå til innhold

hvorfor ser han ikke meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg som alltid er her for han når han trenger noen, jeg som elsker han mer enn alt, jeg som vil gjøre han lykkelig.

det er vondt, at den du ville gjort hva som helst for her i verden, tar deg for gitt.

*tung dag*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utakk er verdens lønn. Du elsker en som ikke elsker deg tilbake. Det er ikke noe nytt. Kanskje på tide å slutte å tvinge noen til kjærlighet?

Skrevet

takk for nok en kommentar som gjorde dagen min enda litt tyngre. håper det føles godt å sitte å slenge dritt.

hvorfor er det ALLTID noen som må være frekke å jævlige her inne???

Skrevet

Hårsår hi? Hun sa da bare sannheten.

Skrevet

er det mulig??? jeg har en dårlig dag..trenger mest av alt en klem.

men folk er vel mest opptatt av å få meg til å føle meg verre tydeligvis.

Skrevet

hmm.. ikke alle gutter er så flinke til å vise følelser da..

han hadde da vell ikke vært der om han ikke vær glad i henne!

Han er sikkert det selv om han ikke er noe flink til å vise det :)

Skrevet

vet hvordan du har det.

kjærlighet som ikke blir gjengjeldt er tungt.

Skrevet

sant det, takk :)

er bf jeg snakker om.

Skrevet

Det er helt klart slitsomt når den du elsker tar deg for gitt! Forhåpentligvis blir det bedre imorgen!?

*klemme på*

Skrevet

Åja dere har barn sammen eller venter :) nejj men gutter er litt spessielle.. sånn som i huset her er det mer jeg som liker kose, vise følelser ol. mens han er litt tilbake holden, men til tider kommer han å skal kose ol. det går litt opp å ned.. men vet han er glad i meg uansett.. men han er ikke den som viser så mye følelser på den måten.. sånn vi jenter liker :P

Skrevet

vi er ikke sammen nei, han forlot oss når jeg var 7 mnd på vei.

han er hos oss nesten hver dag, jammen ikke lett å glemme han litt i det minste da nei..

*sukk*

Skrevet

takk :)

håper på det ja.

Skrevet

åhh da skjønner jeg.. uff så leit.. det er ikke mye enkelt :(

Men håper dere kan få ordnet opp da.. :)

Kan jo endre seg etter litt.. men vondt oppi hormoner ol. man blir veldig sår da man er glad i noen som ikke vill ha en på den måte... *trøste*

Skrevet

og ja, jeg setter utrolig stor pris på at han er her å besøker datteren sin hver dag. får meg bare til å elske han mer egentlig, så snill som han er.

men det er tungt når han ikke vil noe mer.

Skrevet

takk, en trøst trengte jeg.

håper det blir bedre, noe i meg vil ha meg til å tro at han kansje vl mer med meg også, ettersom han er her hver dag. men tør ikke håpe for mye, da jeg er veldig redd for å bli skuffa IGJEN. det hadde bare vært dråpen som jeg absolutt ikke trenger.

Skrevet

Høres veldig vondt ut, men du kan ikke basere ditt eget liv på å vente på at han kanskje ombestemmer seg og vil ha deg tilbake.

Du må leve livet som om det er slutt for alltid. Du strekker deg sikkert ganske så langt for å få se ham, tilfredsstille ham og gjøre ham glad.. Det er egentlig fint, men du kommer til å slite deg ut ved å gjøre dette..

Nå fokuserer du på deg selv og barba dine. Han har valgt bort et liv med deg. Ikke vent på ham .Ikke legg alt til rett for at han skal kunen se hvor fantastisk du er..

Kanskje blir det dere igjen, kanksje ikke.. Men ikke sitt på gjerdet og vent.. Du ender opp som en bitter dame etter hvert ...

Skrevet

Om du vil ha hyggeligere svar, bør du legge innleggene dine ut på skravlesiden. De fleste passer munnen sin litt mer når de ikke kan være anonyme :-)

Føler heller ikke at jeg blir sett da, men det er ingen trøst til deg.

Barnas far bor sammen med oss, vi har vært sammen i 13 år, men har gjør ikke en dritt hjemme og det virker hverken som han ser meg eller alt arbeid jeg gjør med barna og huset.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...