Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Mulig noen kaller det et luksusproblem, men til tider kan dette faktisk være et problem for meg. Mannen min kan bruke en evighet før han kommer. Som regel må vi bryte av for vi er utslitte. Vi har vært sammen noen år nå og han har kun kommet inni meg en håndfull ganger. Det vanligste er at vi slutter av for vi er slitne, også må jeg bruke munn eller hender får "å hjelpe han". I begynnelsen trodde jeg det var noe galt med meg og at han ikke tente nok på meg til å klare komme. Men han sier dette alltid har vært "et problem" og at han svært sjelden klarer komme inni en kvinne. Noen som vet hvorfor det er slik? Flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Jeg var bortig en mann som hadde det slik. Han strevde med å få orgasme. Og måtte avbryte for å ronke seg selv. Var vist bare han som klarte det. Han sa dette var så flaut,, spessielt hvis det var one night stand. Vet ikke hvorfor han hadde det slik.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Hvorfor det er slik, vet jeg ikke, men det finnes da mange kvinner som sliter med orgasme selv om de er tent. Så at en mann kan ha det samme problemet, er jo logisk for meg hvertfall. Det jeg ville prøvd, er en eller annen form for vibrator. Jeg liker selv Aqua Silk fra Kondomeriet. At kvinnen under samleiet stimulerer seg selv på klitoris, gjør at vibreringen også stimulerer mannen. kanskje det kan hjelpe? Dette er hvertfall det som hjelper meg selv til orgasme under samleie, så kanskje det hjelper en mann også?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Her er det motsatt, jeg har EN gang greid å få mannen til å komme med å bruke hånd og munn, da var jeg den første som greide det. (sa tidlig at dette var flaut for han for han greide aldri å komme) men han kommer inni. Når jeg er ferdig å gå gravid (stortjukk nå) så skal vi ha noen økter der han får fortelle akkurat når det sitter, tempo osv. Han sier ikke så mye så han får vel meddele selv hva det er som skal til akkurat i akten. Jeg bekymrer meg ikke så mye over det, jeg får ikke orgasme ved sex uten å stimulere klitoris samtidig så der er vi like begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå