Musemor med tre søte små Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Håper virkelig ikke de har tenkt å fortsette å sende det på lørdagsbarne-TV. Det er noe av det teiteste jeg har sett på lenge, guttungen syns heller ikke det er noe særlig.
mamman til to gutter Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Jeg syns Skrimmel skrammel er bra barnetv. Mye farger og sant og de kan faktisk synge også. Gutten min syns det er veldig morsomt å se på. Det er vel sånn med all barnetv at noen liker det og andre ikke. Noe liker foreldrene og noe liker barna.
rima Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Jenta mi på 4 elsker det og hun strålte opp da hun så at det var det som var i dag. Hun har savna skrimmel-gutta!!!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Ungene her i huset ble kjempeglade da de så det var skrimmel skrammel i dag:) De har savnet det, og har snakket om at de ønsket at det kom tilbake på tv. Hadde besøk av noen nabounger også, og de likte det også Smaken er som baken - delt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå