Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.mann var 6 mnd.Tror 2. mann får ganske snart men han er bare 3 mnd.Får "raseri"anfall med knyttneven i munnen og sikler MASSE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristoffer fikk sin første tann da han var 3 mnd ja... Noen er jo faktisk også født med tenner....

Skrevet

De to eldste var begge 5 mnd når første tanna kom, tredje var 10 (!) mnd da første tanna kom..

Minstejenta begynte å sikle i store mengder da hun var 3 mnd, har gått med siklesmekke som må byttes flere ganger om dagen og gnager på hendene hele tiden. Men nå er hun 5 mnd og det har fremdeles ikke kommet noen tenner, så jeg tror bare det er stor forskjell på hvor mye de sikler og hvor lenge før tennene kommer. Jeg har ihvertfall ventet på en tann i over to mnd nå uten at det har kommet noen, men skjønner godt av hun blir tørst da, hun renner jo over ;)

Skrevet

Gutten min var 11 mndr da den første tanna kom, så vi ventet lenge. Men så kom de på løpende bånd :-)

Skrevet

Vår tredje kom ut med to tenner nede, første jeg så når hun kom (pappa). Lurer på hvor "vanlig" det er? Biter godt fra seg når hun spiser:(

Skrevet

6mnd`er

9mnd`er

4mnd`er

Skrevet

Min fikk sin første tann dagen etter 10mnds-dagen sin:-)

Skrevet

11,5mnd

13mnd

Så vi ventet veldig lenge...

Skrevet

Min er født med 2 fortenner nede. Han er 6,5 mnd gammel no og ingen tegn til flere tenner...

Bet meg til blods og "raknet" i bryst vorten fra han var 2-5 mnd:((( AUUUUUU...

Skrevet

Begge var 7 mnd da de fikk sin første tann. Minstemor har nå fått alt unntatt 2-årsjekslene, hun er 15 mnd. Eldste var 20 mnd før hun hadde like mange

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...