Gå til innhold

VINTERMAMMA2010!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det?

Jeg er i akkurat samme situasjon....

Bare en dag forann..(første mensdag 17.mai)

Fostersekk på 14mm torsdagen så stemte ikke med 8+4

Skal på sykehuset mandag hvis ingenting skjer før den tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i samme situasjon, men jeg skal ikke til nå ul før om ca 2 uker... Også nygjerrig på hvordan det gikk med deg vintermamma?

Skrevet

Hei på dere!

Egentlig vet jeg ikke om jeg har lyst til å fortelle hvordan det gikk, for dette er nok dessverre ingen lykkelig historie for meg.

UL på tirsdag viste to tomme fostersekker, så vi håpet at jeg var kortere på vei enn vi hadde trodd. HCG på tirsdag viste 6175 og på torsdag var den sunket til 48xx (har ikke det eksakte tallet foran meg nå). Fikk vite dette på fredag og sitter nå og venter på sykehustimen min i morgen kl 10:00. Da blir det en ny undersøkelse og evt en utskrapning. Det gikk nok ikke denne gangen. HCG-verdiene viser jo at det har gått galt, så jeg vil bare ha morgendagen overstått.

Dette er naturligvis veldig trist og vondt, og fredag + igår gikk med til å være lei meg. Jeg spiste en hel pose potetgull og masse sjokolade ... Vi starter ferien neste helg, og igår ville jeg ikke på ferie engang. Idag føler jeg meg bedre. Nå vil jeg bare ha sykehus-timen i morgen overstått. Heldigvis kjenner jeg at jeg er utålmodig etter å prøve på nytt.

Jeg har verdens søteste og snilleste mann som pusler rundt meg, trøster og oppmuntrer meg alt han kan :o) og vi tenker nå at det var noe galt med fosteret vårt, og da er det tross alt bedre med dette utfallet. Vi vet jo nå at vi er fruktbare.

Dette er MIN historie, og selv om den endte her, så er jo deres historie en helt annen. Jeg ønsker dere lykke til og krysser fingrene for dere :o)

Alt ordner seg for snille jenter, og det kommer det helt sikkert til å gjøre for meg også.

Jeg kommer nok til å være her inne på disse sidene fremover også. Det er mye trøst å finne her og masse informasjon som det ikke står om i bøkene. Gleder meg til å høre om deres svangerskap fremover :o)

Skrevet

Uff, det var utrolig trist og høre! Jeg har ikke tatt noen blodprøver i det hele tatt, så jeg aner ingenting, men er redd for at det går den veien med meg også... :( Men dette er første gangen for meg også, og statistisk sett mister vi vel alle en gang. Det viktigste, som du sier, er jo at vi i alle fall kan bli gravide! Kjempekjekt at du har lyst til å prøve på nytt og ikke minst har en mann som støtter deg fullt ut. Det har heldigvis jeg også, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten ham!

Jeg ønsker deg kjempegod ferie og håper vi fremdeles "snakkes" her fremover. Stor klem til deg:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Huff det var leit å høre!

Ble det samme utfallet på meg også desverre, men da med en tom fostersekk.

Så var inne på sist mandag og startet prosessen.

Er veldig heldig og har ei lita tulle som svirrer rundt føttene mine så jeg kan ikke annet enn å glede meg over det herlige lille menneske jeg alt har hos meg.

Håper dere lykkes snart igjen!

Og at du får en fin ferie tross alt..

Følger med her inne fremmover jeg og, så håper vi for nye spirer om litt

Skrevet

Det er så innmari trist når sånt skjer :o(.

Min trøst har vært at barnet ikke var friskt, at det skjedde så tidlig at vi ennå ikke hadde sett/følt liv (selv om jeg hadde gledet meg veldig en hel måned), at jeg slapp å føde et døfødt barn eller at jeg slapp å ta valget om abort selv.

Den første uken etter utskrapningen var vanskelig. Jeg lå hjemme på sofa'n og bare deppa. Nå er jeg på ferie i Danmark og har folk rundt meg hele tiden. Det er deilig, for da slipper jeg å tenke så mye.

Håper også på nye spirer for oss alle om ikke så altfor lenge.

Alt ordner seg for snille jenter! :o)

Skrevet

Glemte å si at jeg har endret nick fra vintermamma2010 ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...