nr 2 på gang i mai Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Er det noen her som har fått yrkesretta attføring og har valgt å ha første året med sykepenger? Får man de forskjellige stønadene i tillegg da, tenkte på barnepass og skolebøker? Veldig takknemlig for svar..
~**nuttis**~ Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Jeg har sykepenger på yr.att. Man får ingen stønader om man ikke er på et tiltak eller kurs.Egne regler når du mottar sykepenger.Da får du jo full lønn og ikke 66% av lønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå