Gå til innhold

Noen med en bokanbefaling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat ferdig med svalene i Kabul, (over middels bra).

Vet ikke hva jeg skal kjøpe, ønsker meg litt den nye til Helene Uri, men den er ikke i pocket enda...:-(

 

Noen som kan anbefale en god bok? jeg er ikke glad i krim.

Og dersom noen har lest Helene Uris nyeste, og anbefaler den på det varmeste, kan jeg rive i og kjøpe den i hardback.

 

Mvh

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

paktens voktere. det er en smule krim blandet inn der, men det er mer en spenningsroman, kanskje... vet ikke hvordan jeg skla beskrive den, men jeg synes den var kjempe spennende (jeg hater også krim). ellers er tusen strålende soler en god bok.

Skrevet

Enig med deg, Tusen strålende soler og drageløperen er megabra:-)

 

Ellers takk for tips, jeg skal prøve den.

 

Skrevet

Jeg vil gjerne anbefale deg å lese "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda.

Fantastisk underholdende bok og herlig skrevet. ( er ikke vant til å lese på nynorsk, men språket i denne var veldig fint og morsomt)

Skrevet

jeg er glad i fantasi, med type dracula, hekser og troll...ol..hehe holder på med triologien til cornelia funke, Blekkhjerte, Blekkblod, Blekkdød...så om du liker sånt så er de kjempe bra...hehe dvs har lest bok nr 1 og holder på med nr 2 nå=)

Skrevet

Har kost meg noen uker med Don Quijote. Virkelig å anbefale.

Skrevet

Da vil jeg anbefale "Øya" av Victoria Hislop. Fantastisk vakker bok.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

"Vindenes skygge" av Carlos Zafron (tror det var det forfatteren het). NYDELIG bok.

Skrevet

Carlos Ruiz Zafón heter forfatteren av Vindens skygge. En FANTASTISK bok.

Skrevet

Flott med tips, skal prøve noen av de som er nevnt her :) I sommer har jeg lest stieg Larsson bøkene, fantastisk spennende og stormenes tid. Stormenes tid var noe for langtekkelig for min smak. Noen mener det er FANTASTISKE bøker, *gjeeeeesp* sier jeg bare :) hehe

Skrevet

The Pillars of the Earth av Ken Follett (husker ikke helt hva den heter på norsk, korsets tid?). Roman fra England. Litt historie og mye kjærlighet :) Ellers har Ken Follett mange andre bra bøker, litt krimaktige, men mye fra 2. verdenskrig med kjærlighetshistorier inni. Feks Hornet Flight, Jackdaws og en som heter Den tredje tvilling eller noe sånt.

 

Hvis du liker fantasy: Sword of Truth serien til Terry Goodkind.

 

Ut å stjæle hester av Per Petterson

 

Krim: Tom Kristensen - En kule eller Dragen.

 

Eller Anne Karin Eldstad bøkene, feks de om Innhaugfolket.

 

Mengele Zoo av Gjert Nygårdshaug. Er i krimkategorien, men jeg vil egentlig ikke kalle det en krim.

 

Mannen som elsket Yngve

 

har lest mye bra bøker, men husker jo bare noen få...

Skrevet

Hehe the pillars of the earth heter stormenes tid på norsk av Ken Follett, men jeg synes de var så langtekkelige...

Skrevet

Langtekkelig? Åh, jeg klarte ikke legge den fra meg jeg :)

Skrevet

Jeg har lest twilight sagaen nå... og storkost meg;) Anbefaller den hvertfall..

Skrevet

Anbefaler også ØYA.. som også er i pocket ;)

Ellers er det jo så mange gode bøker.. Leser nå en bok som heter NIAGARA.

Skrevet

Anbefaler også ØYA.. som også er i pocket ;)

Ellers er det jo så mange gode bøker.. Leser nå en bok som heter NIAGARA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...