Gå til innhold

Noen som vil selge meg en babycomp? Er veldig interrisert :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv finn.no også..

Skrevet

takk :) skal prøve ..

Skrevet

Kanskje du skal bli gammel nok til å stave interessert riktig, før du planlegger å få barn?

Skrevet

Kanskje du burde bli gammel nok før du begynner å bruke denne siden ? Og kanskje du aldri burde fått barn før du er gammel nok til å vise normal oppførsel og folkesikk .... og kanskje du aldri burde fått barn før du er gammel nok til å holde deg til dine problemer ...

Sånna som deg burde aldri fått lov til å være her inne...

sikkert mange som leser dette og er enige ....

skaff deg et liv ....

Skrevet

"sikkert mange som leser dette og er enige .... "

Du snakker om å heie på seg selv.... Den var ny!

Skrevet

ehhh .... Du snakker om å heie på seg selv?? Finn en feil i den setningen da ....

PS : Det var ikke meg som skrev hovedinnlegget .....

Skrevet

Hva i all verden var det for et svar anonym 17.28? Hva om HI skreiv feil eller er dyslektiker? Er sikkert et ord du ikke er 100% sikker på hvordan skrives! Heller skrive et ord feil enn å være så frekk og ufin som deg!!!

Skrevet

helt enig med deg 18.31

Skrevet

Drit i surpompen, det er bare drypperten som provoserer. jeg kjenner mange gode mennesker som sliter litt med rettskrivning men som er kjærlige og gode foreldre. Ville heller hatt en av dem som foreldre enn slike hatske, lavpannede folk som dryppert og hans like.

Skrevet

Dere som alltid skal kritisere hvordan folk skriver her inne; har dere tenkt over at det kan være en av våre nye landsmenn? Som faktisk ikke har norsk som sitt første språk?

Jeg bor i utlandet, og min datter skriver ikke godt norsk pga det. Men hun er ikke dum for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...