Gå til innhold

utrolig lite symptomer, andre?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:) nå er det lenge siden jeg har vært her inne:p har vært på ferie i 3 uker og slappet skikkelig av i solfyllte tyrkia:) var en herlig ferie og uten komplikasjoner, utenom at jeg spiste utrolig lite der nede pga maten smakte rart:p hehe, Fikk se den lille da jeg var 7 uker på vei så et hjerte banke og han/hun var bitteliten:) Men symptomer på at jeg er gravid er svært få:P hehe. Har fått større bryster, de er ikke så ømme nå, og en liten bul på magen om morningen og på kvelden kan den bli veldig oppblåst. Har ikke kvalme, har kun kastet opp 3-4 ganger frem til nå i svangerskapet, er nå 10+3 og ganske fin form:) Men dette bekymrer jo meg selvfølgelig, enten så er jeg bare veeeldig heldig å slipper alle graviditets plagene. hehe. Noen andre som har lite symptomer her`?

Kos og klem Håpefull<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!!

Er inni den niende uke,og jeg må si det er veldig få symtomer her og. Har ikke så veldig matlyst for tiden men har funnet ut at kvalmen kommer fort hvis det går for lang tid mellom måltidene. Så her går det unna på digistiv-kjeks mellom måltidene.

Ellers virker det som vi har de like symtomene.

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare meg m få symptomer. Har svart deg i innlegget over. Klem

Skrevet

hehe det samme har jeg, hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm og brekker meg, det har jeg aldri gjort før:) Så spiser lite men ofte, og jeg har faktisk litt mer matlyst nå enn før graviditeten:) men ellers fint lite med symptomer:) har kjennt litt stikninger og rivninger i livmora, men det var en dag i forje uke og thats it:) men det vokser nå tror jeg:) er lita fra før så tror ikke jeg kommer til å bli stor. er bare 1.58 høy og 50kg så tror jeg må lete lenge etter gravid magen ja:)

Skrevet

Hei!

jeg er 10+3 (tror jeg da) og har ingen symptomer jeg heller. eneste litt øm i brystene. Sykler til jobb hver dag og er i storform. Blir jo nesten litt bekymret men det er jo befriende å lese at det er fler av oss;)

Skrevet

hehe så bra du er i form til jobb:) det er jo knall bra:D Jeg må faktisk bli sykemeldt 50% pga at jeg har værdens mest stressende jobb og får problemer med korsryggen og klarer ikke lukta av maten på jobb lenger:) jobber på mc donalds så det sier seg selv at dt ikke er den beste jobben når man er gravid. Der går det i ett sett i 3/4 timer uten stans og jeg blir sulten etter bare en time å da er jeg kjempe sulten, å får jeg ikke spise, noe som jeg ikke gjør fordi sjefen min er ræv, så blir jeg dårlig og kvalmen og det begynner å rive rundt livmora. Skal til legen på tirsdag å få sykemld, heldigvis er legen min helt forstålig ovenfor min situasjon på jobb, og jeg klarer ikke 8-10 timer på jobb lenger som jeg gjor før graviditeten. å ikke tilretterlegger jobben noen ting som helst for meg, så jeg må ha sykemld ellers blir bare sjefen sur. Så jobben min er ikke den beste plassen, noe som irreterer meg for jeg vil jo jobbe, men når de ikke tilrettelegger eller gjør noe for meg, får jeg fikse det selv.

Skrevet

Mitt tredje svangerskap, og jeg har vært frisk som en fisk hele tiden. Ikke kvalm ett eneste sekund og ikke borte fra jobben annet enn til svangerskapskontrollene :-). Vært litt oppblåst de første ukene denne gangen, men det er også alt. Ikke ømme bryster. Trener for fullt, noe jeg har gjort nesten helt frem hver gang. Også mange tøffe tak på jobb og innimellom lange dager. Har en kollega som ble irritert da vi diskuterte svangerskapene våre første gang. Hun var dårlig fra første sekund og mente at det var umulig å være så symptomfri som jeg hevdet å være. Men det er mulig og jeg vet at jeg er veldig heldig!!!

Skrevet

Jeg har lite sånn fæle symptomer..Men er angrepet av den hersens pollenallergien myyyye værre enn tidligere år... Ømme pupper, rivninger i livmor når jeg snur meg i senga eller står opp for brått... litt vondt i korsryggen og videre nedover høyre side... ellers er jeg helt frisk og håper jeg fortsetter å være det.. er bare 10+5 idag så det ville vært lenge å ikke være frisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...