Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Og det er ganske fælt hva mennesker gjør med dyr bare for å tilpasse de menneskene.. Som å fjerne klør og stemmebånd:(Skal man ha dyr,så må man nesten ta de som de er,syns jeg.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Haha! så utrolig bra! (ikke programmet altså) Men her la vi ut samme type innlegg med 2 minutter mellom... ;-P Er helt dårlig etter å ha sett de totalt forskrudde folka! Hope they`ll buuuurn!
It's all about me Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Operasjoner som kun er forfenglighet fra eieren sin side, som her å fjerne ørene, burde være forbudt, takk og lov er det det i Norge. Å fjerne stemmebånd og klør er ren latskap. Hadde de giddet hadde de klart å dressere hundene og selv stae katter kan læres til å klore på de rette steder. Utrolig hva dyreeiere gjør og hvordan de forsvarer det *rister på hodet*.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Ikke sant! Den ene katten vår er en røver til å klore på møbler, men vi har heller anskaffet en sofa som tåler litt mer OG jeg klipper klørne hennes... Har gjort det i alle år... Hun er en rasekatt og har ikke "bruk" for klørne for hun har ikke egenskapen til å klatre, men ALDRI om 10 ville hester kulle fått meg til å fjerne klørne! huff! Da får vi heller ha litt opprevne gardiner og finne en måte å beskytte møblene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå