Gå til innhold

Ser på et program nå på tvnorge,om operasjoner på dyr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er ganske fælt hva mennesker gjør med dyr bare for å tilpasse de menneskene..

Som å fjerne klør og stemmebånd:(Skal man ha dyr,så må man nesten ta de som de er,syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! så utrolig bra! (ikke programmet altså) Men her la vi ut samme type innlegg med 2 minutter mellom... ;-P

Er helt dårlig etter å ha sett de totalt forskrudde folka! Hope they`ll buuuurn!

Skrevet

Operasjoner som kun er forfenglighet fra eieren sin side, som her å fjerne ørene, burde være forbudt, takk og lov er det det i Norge.

Å fjerne stemmebånd og klør er ren latskap.

Hadde de giddet hadde de klart å dressere hundene og selv stae katter kan læres til å klore på de rette steder.

Utrolig hva dyreeiere gjør og hvordan de forsvarer det *rister på hodet*.

Skrevet

Ikke sant! Den ene katten vår er en røver til å klore på møbler, men vi har heller anskaffet en sofa som tåler litt mer OG jeg klipper klørne hennes... Har gjort det i alle år... Hun er en rasekatt og har ikke "bruk" for klørne for hun har ikke egenskapen til å klatre, men ALDRI om 10 ville hester kulle fått meg til å fjerne klørne! huff! Da får vi heller ha litt opprevne gardiner og finne en måte å beskytte møblene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...