LadyLuck & Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Passer mine to små i dag (bf sin helg) da han er på turnering.. Begynte bra med stille frokost, og supermorgen med eldste. Så skulle vi på butikken.. Sjokomelka vi kjøpte var utgått på dato.. Da vi var på lekeplassen gravde eldstemann i sankassa, der noen hadde begravd en diger hundelort.. ikke hadde vi våtservietter etc.. Og i bakken på vei hjem hopper bakhjulene av vogna til minste.. fikk dem ikke på igjenn... Så der gikk vi.. eldste full av hundeskit, jeg med to bæreposer, to vognhjul og en ødelagt vogn.. Heldigvis sover minste søtt, eldste er nyvaska og leker med lego..
LadyLuck & Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2009 skulle såklart stå "en fin start på Dagen.." i overskriften
3småtroll♥ Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Huff da.... Får håpe det endrer seg utover dagen;) Hadde en slik dag i går jeg- hjemme alene med minsten og da kom det selvfølgelig en veps inn (jeg er LIVREDD), katten kom inn med en mus og alle naboene er på ferie..... Følte meg litt ensom og forlatt da ja;)
LadyLuck & Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2009 men jeg kan egentlig ikke klage.. Som takk for at jeg skulle passe dem i fri helgen min, kom han i går med en genser/topp fra mods of norway jeg har ønska meg kjempelenge (men ikke hatt ård til)
3småtroll♥ Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Var jo snillt av han det da;) Du får kose deg resten av helgen med dine små
LadyLuck & Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2009 det skal jeg.. etter klokken fem i dag har jeg fri igjenn.. men blir nok her med småtassene til de er i seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå