AG*det er bare rør i helse sør Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 vurderer og flytte. bor på sørlandet og kunne tenke meg og flytte til østfold. Det trenger ikke være noe stor plass men jeg er veldig opptatt at skolene er bra og barnehagene er bra. noen som har noen plass og anbefale? eller fraråde? det kan være landlig eller ett tettsted, liten by... helst ikke midt i storbyen.. håper på mange svar...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Råde er perfekt =) Midt mellom Sarp, Fr.stad og Moss..
AG*det er bare rør i helse sør Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2009 Fantasiløs: høres jo bra ut. peiling om hvor jeg finner noe info om plassen og har du noen fine plasser og anbefale i Råde?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Kan jo sjekke ut hjemmesiden til kommunen.. www.rade.kommune.no Saltnes er veldig fint som ligger nærme vannet, litt høyere priser her enn andre steder i Råde. Ellers er det fint både i Karlshus (sentrum) og på Missingmyr..
AG*det er bare rør i helse sør Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2009 Fantasiløs: ok tusen takk.. tar meg en tur på finn og ser om jeg finner noen fine hus.
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 jeg ville heller satsa på litt nærmere sentrum.. Råde er ganske langt ifra det meste.. Ambjørnrød, trosvik. er veldig bra. Kråkerøyd også. nærme sentrum men ikke alt for nærme;)
AG*det er bare rør i helse sør Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2009 2små1rosa1blå: hvilken kommune hører de plassene under?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå