AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Trodde det liksom skulle være greiere den andre gangen jeg, men guri så bekymret jeg er for om alt er bra.. Har en 2 åring som det hender dulter borti meg og magen når vi koser og leker, og da blir jeg stressa.. Så har jeg vært på festival der folk rundt meg røyker omtrent oppi meg, da blir jeg stressa.. Søren altså skulle ønske jeg hadde en ultralydmaskin hjemme!! Men tror ærlig talt jeg skal skaffe meg en slik doppler for å høre hjertelyden, jeg.. Bare for å roe meg selv ned to hakk liksom.. Noe som kan anbefale noe??
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Skjonner deg godt. Trodde jeg skulle vaere mer erfaren denne gang. Skal pa konsert , og haper ikke det gjor noe. Hvis du ikke finner doppler, sa kan du jo troste deg med at du sikkert snart kjenner babyen.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Hei. Kjenner meg veldig igjen. Dette er min 3,men 12 år siden sist og med ny mann. Er 12 uker idag, kan ikke huske å ha vært bekymret med de andre. Mulig det har med alder å gjøre, og at jeg endelig har det godt med ny mann? Mulig derfor at jeg er enormt redd for å miste. men det skal gå bra. Har tenk på doppler selv, men tenk om jeg ikke skulle klare å finne hjertelyden, da hadde jeg ihvertfall blitt sprø,hehe. Lykke til Det vil helst gå bra. klem
*SmurfeMamma* Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 akkurat sånn jeg føler det også... med sønnen min, så var jeg ikke bekymret en dag, denne gangen går jeg rundt og bekymrere med for det ene og det andre... grusomt irriterende.. trodde liksom 2. gangen var lettere enn 1. gangen men den gang ei... nå er jeg så redd det skal være noe galt med barnet, forrigang tenkte jeg ikke tanken en gang... uff... glad når den ordinære ultralyden er over, og jeg forhåpentligvis kan roe meg ned et par hakk... er mye dårligere denne gangen også enn 1. gang. må skyte inn at jeg har mistet 1 gang i mellom også da, så kan jo være derfor jeg er ekstra bekymret denne gangen..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2009 Jeg har også mistet en gang i mellom, så det er nok derfor jeg er litt på tuppa nå.. Var inne på ebay i stad og vips hadde jeg visst kjøpt en doppler, gitt.. hehe.. Huff.. Har alltid tenkt at slikt var for hysteriske folk, men da var jeg med i den gjengen jeg også, da.. Jaja..blir morsomt å se om den funker når den kommer..
Maisie Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Har også det litt sånn. Nr 2 var veldig planlagt, og jeg er sikkert mere var for ting nå enn med første, som var litt overraskelse. Jeg er i dårligere form denne gangen, og bekymrer meg egentlig mere. Var jo også til flere kontroller sist, og fikk høre hjertelyden tidlig. Nå må jeg vente helt til UL i uke 19 (er ennå 5 uker til), og har ikke merket noe liv enda. Så det blir sikkert bedre etter det, for da roer jeg meg sikkert litt ned. Våkna forresten opp med sår hals i morges, og tenkte med en gang på svineinfluensa i disse tider (var ute og reiste på torsdag). Men kjenner ikke noe til den såre halsen nå, så håper det bare var noe forbigående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå