Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Vært sammen i 3 mnd...nå er han på guttetur og skulle sende meld før han la seg i går(skryter også av at han ikke blir full..) : kult her...natta det var hele meld....litt skuffet..:/
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Hadde ikke gidda å bry meg mer med han.. Finnes tusen andre fisk i havet,-han viser tydelig at han ikke bryr seg særlig,mener jeg..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Han kunne vel lagt litt mer sjel i det syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Slik var min mann også og er det enda når det kommer til meldinger. Irriterende mange ganger i allefall når jeg skriver en kjempe søt og lang melding om hvor mye jeg og barna savner og elsker han så får man bare tilbake: Jeg og. Sees senere. Også hvis han er bortreist og jeg skriver den fine og lange nattameldinga får jeg bare tilbake. Natta, elsker deg!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 He he... Sånn har min mann alltid vært, og nå etter over 10 år, har jeg vent meg til det. Han har bare et annet forhold til sånt, enn jeg har. )
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 vi jenter er veldig flinke til å analyssere ting, er ikke sikkert han mente noe med det i det hele tatt. Er ikke alle som liker å skrive søte mld, eller som ikke tenker at det er nødvendig. ikke la den mld ødelegge forholdet deres, men ta å snakk med han om det når han kommer hjem. Er jo bare å si at det hadde vært koselig med en koselig mld:o) men ikke hiss deg opp, snakk vanlig:o)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Han sendte jo melding. Ikke alle som gjør det når de er på tur med gutta, så vær fornøyd du:)
Julie- Skrevet 18. juli 2009 #10 Skrevet 18. juli 2009 Hehe.. Sånn er det med gutter på tur, gitt. Sist min var på tur sendte jeg koselig mld, og fikk tilbake "frem no:)" som forsåvidt var avtalen at han skulle si fra om:P Kosa nå seg han:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #11 Skrevet 19. juli 2009 haha, mannen jeg har vært ilag med i 4 år er noe av samme ulla, men fortsatt like god Han var på guttetur med jobben, og så var det en skyte-episode på nabohotellet. For å berolige meg skrev han: "hei, sitter på dass og drit. Det var skyting her tidligere idag, men vi har det fint. Har kjøpt bygave til dere".. haha, jeg ler ennå Han tenker nok ikke så mye over hva han sier, gi han heller litt tid. Om han er en keeper finner du ikke ut på hvordan han skriver sms til deg, men hvordan har er mot deg i hverdagen God helg videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå