Gå til innhold

Flere med barn som er redde for å bæsje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior på 2.5 år har nå slutta med bleie..

Dvs han har den på pga han ikke tør å bæsje på potta/doen, men sier ifra når han må tisse..

Men han er så redd for å bæsje.. Synes det er skummelt, sikkert pga han nå merker hva han gjør..

Hvor lenge syntes deres barn det var skummelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme!! Her vil ikke jenta på 2.5 bæsje i do eller potte, og jeg har ikke tall på hvor mange bæsje-truser som har gått i søpla.

Skrevet

Jeg lurer også på det samme!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jenta vår blir snart 4 og har ennå ikke bæsjet andre steder enn i bleia + uhell i badedrakten for noen dager siden.

Hun sier hun ikke får det til på do, bæsjer bare om kvelden når hun får på bleie for natta. Kan stille seg i en krok for seg selv og bæsje i bleia, men strever litt med å få det til da også. Hun har veldig rutiner på bæsjinga da, siden det bare er om kvelden eller evt. om morgenen før vi har tatt av bleia. Har sagt det blir slutt med bleie etter 4-års dagen.

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få henne på do før. Hadde det ikke vært for lillebror som bruker samme bleiestr. hadde jeg sagt vi ikke hadde flere beier, men det har vi jo alltid :-)

Skrevet

da har vi samme situasjon, jenta vår er 3,5 og vil heller ikke bæsje på do, bare i bleia om kvelden...

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Da er vi tydeligvis ikke alene! Jentene mine gjør det samme, bæsjing i bleia på natta, tissing på do eller potte:-) Håper det ikke varer så lenge da..ene jenta bæsjet på potta for noen dager siden faktisk, hun ordner seg selv på potta, bare roper at hun er ferdig.. kanskje det løsner litt da.

Jeg får innføre klistremerkebok og bæsjedans..vi hadde en tissedans i begynnelsen..mamma som danset og sang hver gang de tisset på potta..alltid moro å se på rare mamma, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...