Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

altfor mørkt, gjorde det hos frisør. Noen tips? Vanish?? Ett eller annet som tar noe av fargen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det finnes noe som hjelper, men jeg tror at det går seg til i løpet av et par dager. Mine bruker også å bli for mørke, men etter noen dager ser det bedre ut. Kjenner følelsen da :)

Skrevet

Ser litt nazi ut for å si det sånn..huff, mye mascara er vel greia for å balansere det litt..

 

Skrevet

Fargen falmer fort! Sånn sett er det en fordelat fargen er litt mørk rett etter farging- da holder den seg lenger!

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Kan hjelpe litt med peeling. Det går seg til etter et par dager:)

Skrevet

Er ikke huden under og litt farget? Gni godt med en fuktighetskrem, la virke ei stund, og så tar du våtservietter å vasker av, bør ta eventuelt farge i huda om ikke annet.

I hvertfall skal man aldri farge hverken hår eller øyenbryn like før en viktig anledning, helst ei ukes tid før i aller tilfelle ;-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...