Gjest Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 altfor mørkt, gjorde det hos frisør. Noen tips? Vanish?? Ett eller annet som tar noe av fargen?
mirredutt Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Vet ikke helt om det finnes noe som hjelper, men jeg tror at det går seg til i løpet av et par dager. Mine bruker også å bli for mørke, men etter noen dager ser det bedre ut. Kjenner følelsen da
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Ser litt nazi ut for å si det sånn..huff, mye mascara er vel greia for å balansere det litt..
Ettervinterkommervår Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Fargen falmer fort! Sånn sett er det en fordelat fargen er litt mørk rett etter farging- da holder den seg lenger!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Kan hjelpe litt med peeling. Det går seg til etter et par dager:)
Sjefsmegga Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Er ikke huden under og litt farget? Gni godt med en fuktighetskrem, la virke ei stund, og så tar du våtservietter å vasker av, bør ta eventuelt farge i huda om ikke annet. I hvertfall skal man aldri farge hverken hår eller øyenbryn like før en viktig anledning, helst ei ukes tid før i aller tilfelle ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå