Lille_bie Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Er på ferie med mann og barn og mine foreldre i Spania. Trorjeg har fått soppinfeksjon. Har aldri hatt dette før. Plagsom! Det klør og er ekkelt. Har liten lyst til å prøve å forklare dette til dårlig engesktalende folk på et apotek. Har også liten lyst til å dra på legevakta..... Noen med noen tips/råd...... Jeg begynner å bli desperat. Se bare på når jeg sitter og skriver. Dette holder meg våken... I tillegg har jeg fått forkjølelsessår på leppa... Ja jommen koser jeg meg på ferie..... Og hvis noen vet hva soppinfeksjon er på Spansk så kan jeg har det i bakhånd om jeg må til legen/apoteket? Håper noen har noen råd som hjelper meg. Hadde vært veldig takknemmelig!
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Heter ikke underlivssopp Candida? Eller du kan se deg om på apoteket, og se om du finner Canesten? Prøvde å oversette underlivssopp via nettet, men fikk ikke opp noen resultater.
esperanza33 Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 1 veldig god ting er rett og slettt yougurt naturell, bruk en stor sprøyte(slike som vi gir flytende medisin til de små) helst en stor 10mg, fikk selv sopp når jeg var på ferie, gjorde dette 2 ganger, å det var det.. Bare før sprøyten inn i kjeden og trykk, greiest og gjøre dette når du skal legge deg,greit og ta med hånklede og ligge på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå