Gå til innhold

alle har hørt om menn som kommer for fort, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dame.Jeg kan komme etter noen minutter med bare inn og ut sex.Da har jeg liksom fått mitt,selv om jeg lar han få sitt og.Føler meg veldig uvanlig,da det er så mye snakk om damers problemer med å komme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan også komme i løpet av et minutt. En kjappis byr ikke meg imot.

Skrevet

Jeg har problemer med at jeg kommer for fort, så lenge klitoris blir stimulert da. Kjipt.

Har liksom ikke særlig lyst etterpå da.

Men lar jo mannen få sitt likevel ;)

Skrevet

Samme "problem" her. Ikke alltid det er like gøy med en utholdende mann som ELSKER lange akter og gjerne vil ha meg til å komme mange ganger..

Damer har liksom ikke lov til å si at det tar for lang tid, men må innrømme at hadde vi kunne hatt en kjapp en litt oftere, ville det blitt hver kveld og jeg hadde ikke prøvd å unngå sex i ukedagene..

Skrevet

At det ikke er like gøy med en utholdende mann er bare FORbokstaven.

Skulle gjerne hatt om så 5 kjappe i løpet av dagen enn og vite at hver gang han byr så betyr det timesvis med lang elskov. Hvem orker det etter en lang dag? Man får ikke like mye lyst på sex da....

Skrevet

Jeg er også sånn. Trodde det bare var meg, men ser her at det er flere av oss..

Skrevet

Jeg kommer også veldig fort, men er liksom ikke ferdig av den grunn;o) Jeg bare kommer mange ganger før han kommer. Den er den beste....når vi kommer samtidig:o)

Skrevet

Heldiggriser!!

Hva er det dere gjør, så dere kommer så fort? Er dere vanvittig opphisset? ser dere noe for dere? Eller er mennene deres supersexmenner? hehe..

Jeg er den som aldri har opplevd "innvendig" orgasme.. Får derrimot ekstrem orgasme når jeg blir slikket, men det er jo litt vanskelig å få til begge ting samtidig! Gi tips a.. skulle så gjerne opplevd en g-punkt orgasme!!

Skrevet

Samme greia her. Men jeg kan komme flere ganger etter hverandre også, så om han holder pålenger gjør det slettes ikke noe! :D

Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme oog nyter ikke sex i det hele tatt. Sex gjør jeg for hans del og fordi jeg vet at det er normalt å ha sex minst 4 ganger i uken. Jeg har hatt mange forskjellige sexpartnere så jeg vet at det ikke er partneren det handler om. Jeg liker ikke sex i det hele tatt.

Jeg kan gjerne onanere og fantasere og det synes jeg jo er deilig. Men sex... Nei takk!

Dere er heldig jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...