thea - M har gull i gulping Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 kjæresten og jeg sitter å diskuterer navn!! Matilde eller Sofia?? Babyen er 1 mnd neste uke og skal ha et navn nå derfor tar vi en liten avstemning;)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 matilde=) synte sofie er penere enn sofia.
thea - M har gull i gulping Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2009 Jepp:) om du ikke har bedre forslag da.. hehe trodde virkelig ikke at det skulle være så vanskelig med navn.. hun har blitt kalt baby i en mnd..
thea - M har gull i gulping Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2009 Jepp:) om du ikke har bedre forslag da.. hehe trodde virkelig ikke at det skulle være så vanskelig med navn.. hun har blitt kalt baby i en mnd..
thea - M har gull i gulping Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2009 tusen takk begge to:) jeg vil ha matilde og han vil ha sofia..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #9 Skrevet 18. juli 2009 Ene katten min het Matilde etter skuta matilde(barne tv). Sunniva syns jeg er veldig fint, men mannen ville ikke kalle ungen vår det siden det lignet litt for mye på navnet til moren hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå