husmusa Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Datteren min er snart fire år.Hun går på do å tisser, men bærsjer alltid i buksa. Vi har prøvd alt føler jeg.Satt henne på do regelmessig. premierin for å bærsje i do. "kjeft" for å bærsje på seg. ingenting funker. Hun er ikke redd for verken doen eller bærsjen....Hva skal vi gjøre
husmusa Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Var ikke direkte kjeft.Mere - Nå er du stor jente,store jenter går på do
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Emma bæsja en god stund etter hun sluttet med bleie (i buksa) Jeg visste søren meg ikke hva jeg skulle gjøre,så begynte jeg å si til henne ( ja dette høres sikkert teit ut) : nå må mamma på do,skal du bli med, Så jeg tok henne med på do hehe,og hun begynte kort tid etter å si ifra at hun måtte bæsje...
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Hehe,ja jeg måtte jo det Hun har alltid vært sånn at det mamma gjør,skal Emma gjør. Så det ble iallefall løsningen for oss
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Hehe,ja litt Nå har hun begynt å tisse i senga om natta da :S Vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det!! ;S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå