Gjest Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 tror det spøker litt i leiligheten min egentlig...trasker på stua nesten hver natt..hehe. flere som har sånne?
<3 Legoland <3 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Er det ikke veldig ekkelt og ubehagelig?? Nei, tror ikke på spøkelser, men tror på onde ånder..
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 jo litt, men mest spennende er heldigvis ikke så redd for sånt, det hadde vært kjipt det ettersom jeg bor alene.
<3 Legoland <3 Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har hørt masse skrekk historie om sånt.. huff... Bra du ikke er redd!!
Girlygirl83 Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Ja jeg tror! Men finnes heldigvis ingen i mitt hus, da tror jeg at jeg hadde besvimt eller noe... Er dritredd sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå