Gå til innhold

Gravid med nummer 3 -attpåklatt


trollemor i trollskogen

Anbefalte innlegg

Jeg tok testen for et par dager siden og er nå 29 dager på vei. Termin er beregnet til 25. mars. :-) Foreløpig er det bare fantastisk at et nytt liv er blitt til.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trollemor...morsomt nikk da har... Jeg og gravid med nr.3..det var IKKE planlagt akkurat nå, så jeg var helt i sjokk de første dagene etter testen viste positivt, måtte teste dagen etter også bare for å bekrefte nok en gang 2 streker....nå er jeg bare glad! Skal ta ultralyd og kontroll om en uke for å sjekke at alt er som det skal...det blir spennende... Lykke til med den fantastiske tiden som kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

JEg venter også attpåklatten. Mine eldre gutter er 9 og 6 (de fyller 10 og 7 rundt da babyen kommer). Vi gleder oss veldig. Har vært på to ul allerede pga at jeg har mistet 4 ganger. Denne gangen ser det ut til å gå bra. Jeg er idag 8+6, med termin ca 5 mars.

 

Hvor gamle er deres barn da? Har dere det greit i graviditeten så langt? Har vært endel uggen, men no har jeg ferie så da er alt mye bedre. Blir dårlig når jeg blir sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også.

 

Termin 6 mars.

 

To jenter fra før av som nå er 6 og 8, men vil være 7 og 9 når neste gullunge kommer. Vil vel egentlig ikke innse at det er attpåklatt. Jeg er 28 år og visste jo at jeg ikke var ferdig med babyer.

 

 

Foreløpig er det helt for jævelig å ha svangerskapskvalme, være forkjøla og veldig sliten :D

Men det blir nok bedre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Også gravid med nr 3, og mine to gutter er 11 1/2 og 10 år gamle. Det var planlagt, og vi gleder ss stort alle fire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...