Gå til innhold

Tror jeg svimer av:( *sutre-sutre*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppkjøring på tirsdag, 3 gangen:( Og jeg er så nervøs at jeg bare sitter her å grine :(

 

Presset er så sinnsykt denne gangen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, alle spør og graver og det er sånn press..

Føler alle klarer det utenom meg..

 

Arg.. for noe dritt, dette suger max:(

 

Trenger noen gode ord:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

been there, done that :) Og alle gode ting er 3 :)

 

Går nok kjempefint, jeg valgte å ikke si det til noen jeg, da jeg skulle ha siste oppkjøringen. Da slapp jeg mas og press..:)

Skrevet

Det går nok bra! Alle gode ting er tre...;)

Du må senke skuldrene dine. Ikke la nervene dine slå ut slik at du gjør dumme feil!

 

Jeg krysser fingrene for deg. Og slapp av!

 

(På min første oppkjøring, så var jeg ufattelig nervøs og gjorde tre dumme feil pga nerver. Jeg strøk.

På andre oppkjøringen var jeg nervøs, men fattet. Sto med glans, hadde ikke EN eneste feil og sensoren sa at jeg var en av de beste elevene han hadde hatt til oppkjøring. Og jeg er overbevist om at det kom fra innstillingen og holdningen min. Jeg var langt! mer avslappet andre gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...