Gå til innhold

vekt er no dritt:( (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg klage masse! så hvis du ikke vil "høre" det, så er du ihvertfall advart.

For tre år siden var jeg kjempeflink og gikk ned nesten 20 kg i vekt. Jeg var veldig fornøyd og klarte og holde meg der i nesten ett år. Så skjedde det en del endringer i livet. Fra og ha en jobb der jeg var i konstant bevegelse startet jeg i en stillesittende jobb. Vi gifta oss, kjøpte hus og solgte leilighet omtrent med ukers mellomrom. Dette førte til mye stress og litt slurv med maten. Så flytta vi og fikk en helvetes pendlevei fordi vi ikke fikk barnehageplass. Kvaliteten på maten sank enda noen hakk. I denne perioden gikk jeg opp 9 kg. Var klar for en ny runde, men ble gravid. Var nøye med det jeg spiste. Aktivitet ble det lite av pga av bekkenløsningen fra helvetet. Resultat: 18 forbannede kilo!!!!!

Etter at gullet ble født gikk jeg ned 5 kilo og amma ikke av meg mye nei. Nå snart åtte mnd senere er det ennå 3 av disse kiloene som sitter som limt på. Jeg spiser sunt. Husker ikke sist jeg spist noe godteri, kake eller noe. går tur på tre timer 2 til tre ganger i uka og trener styrke to til tre ganger i uka. Det skjer ikke en dritt.

Begynner og bli rimelig lei av dette, og på de svarteste dagene sverger jeg på at jeg skal slutte og amme. Det gjør jeg jo selvsagt ikke.

jeg er egentlig ute etter og bli tynn, men normal hadde jo vært fint. Da jeg var på mitt tynneste, viste bmi at jeg var overvektig- så jeg er bare ute etter den trivselsvekta mi.

nå får jeg sikkert tips om lav-karbo, og jeg prøver og være bevisst på dette, men elsker brød, så de to GROVE jeg unner meg til frokost kommer jeg ikke til og kutte ut.

Har noen aning om hva bailine koster og er det humbug eller funker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvt Grete Roede på nett? Kan bli "medlem" gratis uten å følge noen kurs. Oppskrifter der, du kan legge inn trim/vekt, telle kalorier etc....

Skrevet

har du sjekket stoffskifte ditt? Er jo rart du ikke går ned med sunt kosthold og mye trening.

Kan det være at kroppen din lagrer fettet fordi du spiser for lite? Du trenger jo endel ekstra kalorier når du ammer. Spis minst fire måltider for dagen.

Du kan jo også være av de "uheldige" som ikke mister vekt før du slutter å amme. Har hørt at det skjer med noen.

Skrevet

Bailine er dyrt. Tror ikke egentlig det er det som funker, mer det at man blir bevisst kosthold og trening når man går på bailine.

Skrevet

Mulig også forresten at du er av dem som tåler dårlig gjær og sukker. Du kan jo prøve å kutte ut dette en periode for å se om det hjelper på. Jeg får iallefall fort effekt når jeg kutter sukker og erstatter brød med knekkebrød. (ser du ikke vil kutte ut skivene til frokost, men kan jo være det er det som må til...)

Skrevet

ja det er mulig. ikke har jeg sjekka stoffskiftet mitt heller. Må jeg kutte ut brødet så må jeg:( Jeg spiser ikke for lite det er jeg helt sikker på. Inkludert mellommåltider er jeg oppe i seks i løpet av dagen. Jaja. Disse kiloene løper jo tydelig ikke sin vei, så jeg finner forhåpentligvis ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...