Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Hva betyr det å poke noen? Hva betyr det at noen har blitt tagget? Hvordan tagger man noen? Kan alle venner du har lese meldinger du skriver til andre? Eller går det an å skrive melding sånn at bare den du skriver til kan lese den? Ny jeg skjønner dere:-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Å poke noen betyr å "prikke noen vennlig på armen" sånn direkte. I cyberverden er det bare en vennlig liten dytt for at den andre skal vite at du tenker på han eller henne. Å tagge noen betyr at man setter navnet ditt på et bilde der du er med, slik at navnet ditt står under + at det kommer opp når du drar musa over bildet og din person. Når du skriver melding til noen er det som å sende epost. Bare dere to kan lese. Velkommen til Facbeook!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Takk for svar:-) Men jeg har fått opp meldinger andre har skrevet til hverandre på min vegg? Hvordan går det til?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Du kan ENTEN skrive på veggen til noen slik at alle ser, eller sende en privat melding kun mellom deg og en annen (eller flere). Hvis du vil sende privat så står det "send message" under profilbildet til mottakeren, bare klikk der.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Ok, tusen takk for kjempegod informasjon.
*Wilma* Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Det er ganske viktig å huke av hvem du vil skal se profilen din! Det gjør du på Innstillinger -> personvern. Du er jo ganske flink som har klart å unngå Facebook helt til nå Jeg er avhengig!!!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 jeg er dødsstolt over at morfar på noen og sytti har fått seg facebook. og han bruker det til å holde kontakt med oss i familien. kjempekos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå