cherry coke Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Typisk meg!! Har gledet meg til denne festen i mndsvis og jeg skal treffe igjen mange gamle venner. Datteren min skal sove hos mormor og morfar og jeg vet at hun har lyst og at hun vil kose seg veldig=) Men nå ha jeg plutselig ikke lyst til å være borte fra datteren min. Tyyyyypisk!! Er jeg blitt ei lat gammal kjerring??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 akkurat sånn er jeg også! selv om småen er borte uansett så sitter jeg heller hjemme... hehe tror vi begyner og bli urgammle... hehe
Mom2Two Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Det fine er at hvis man tar seg sammen og går likevel, pynter seg litt ekstra så man føler seg vel osv., så blir det som oftest såå koselig når man kommer dit:-) Dette er bare sofamila tror jeg:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 mange nok dager på soffaen skaper lettere sosialangst
cherry coke Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2009 Ja, det er det jeg vet innerst inne Mom..=) Skal ta meg i nakken og ha en super kveld sammen med gamle venner. Må bare kose ekstra mye i morgen med min lille øyensten først!;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå