Gå til innhold

Tør ikke glede meg helt enda...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som har det sånn? Jeg tør rett og slett ikke å glede meg før jeg vet om alt er bra og hjertet slår...Om jeg får time til lege, er det noen som vet da om jeg får høre hjertelyden?Jeg er 7+1 i dag og tenkte å ringe lege på mandag. Jeg var også kvalm et par tre dager denne uke,men nå er den forsvunnet...har dette skjedd flere?! Uff, dette er min første gang og jeg er jo vveldig bekymret;)

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej, känner og att ja ikke kan glede meg helt ennå men de är svårt att låte bli oxå :) ja är 7 + 2 idag, har oxå varit kvalm och yrsel mm.. de sker ju så mycket i våra kroppar:) första kollen ska du ha kring v 11 - 12 har fått time när ja är i vecka 11 och då får du höra hjertelyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. Har aldri mistet, men man hører om så mange så man tør jo ikke slippen gleden helt løs. Hadde tenkt å holde det hemmelig frem til 12 uker var over, men har vært nødt til å fortelle det til mamma og noen andre da vi er på ferie og jeg er så trøtt og kvalm. De hadde jo forsåvidt gjettet det allerede...:)

 

Selv om jeg er kvalm så føler jeg meg ikke særlig gravid ennå, men jeg gjorde forsåvidt ikke det de første ukene med nr 1 heller.

 

Jeg tenker som så at man får jo bare prøve å tenke positivt og legge tankene litt til side frem til de 12 uker nærmer seg (tro meg, jeg vet det nesten er umulig, men man må jo prøve).

 

Lykke til til alle her inne. Når jeg bare har vært hos legen rundt uke 10 så håper jeg på å tørre å komme på med nick:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen! Går å kjenner etter om jeg føler meg mer/mindre kvalm og trøtt enn dagene før. Min kvalme svinger veldig, noen dager er jeg veldig kvalm, mens andre dager merker jeg nesten ingenting. Man blir jo så redd for at noe er galt, det er min første gang også og jeg tørr nesten ikke håpe på at det skal gå bra enda.

Ser veldig frem til å runde de magiske 12 ukene, men regner vel med at det ikke blir færre bekymringer med tiden:-)

Egentlig godt å vite at det er andre som er like bekymret som meg!

 

Lykke til videre, vi krysser fingrene for at det skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det likedan, da jeg ble helt symptomfri et par dager. Da ble jeg veldig bekymra men symptomene kom raskt tilbake igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Eg testa positivt for omtrent ei veke sidan, men har ikkje hatt noko symptomer utanom at eg har vore litt ekstra trøtt nokre dagar.. Igår kveld måtte eg berre ta ein ny test, for eg merket eg ikkje heilt klarte å tru på at eg fortsatt var gravid.. MEN DET VAR EG! :) Nå klarer eg meir å identifisere meg med situasjonen, og det er veldig greit! Me får håpa og tru at detta går veien jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller.

 

Må passere 12 uke og ultralyd føler jeg.

Dette er mitt tredje svangerskap men er mer bekymra enn noen annen gang. Tenker også at om fortjener jeg virkelig dette osv...

Er kvalm stortsett hele tiden jeg og har sure oppstøt. Men ser ikke på det som et symptom. Mer redd for at jeg er alvorlig syk.

Jeg skal bestille time til ultralyd i uke 11 tenker jeg.

Inntil da sier jeg det ikke til venner, eller barna mine.

Så første gang eller ikke første gang alle har sine som oftest unødvendige bekymringer.

 

Lykke til

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag har det på samme måte, men jeg var på tidlig ul i dag da 7+6 problemet nå er at det er usikkerhet rundt hjerteaktiviteten så skal tilbake om litt over 1 uke...mer bekymra nå enn noen gang:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg også distanserer meg veldig i dette svangerskapet. Hatt et par tidlig sa, men det i og for seg greit. hadde MA i uke 11+6 i februar og etter det skal jeg lenger enn vippe uke 12 før jeg begynner å glede meg tror jeg. har søkt om tidlig ul denne gangen, men ikke fått svar enda så har time til privat ul fredag. Er da 7 uker og kjenner at jeg gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...