Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 lånekassen sendte meg regning på låneavdrag som jeg betalte, så fikk jeg en ny med samme kid. flere ganger. purringer.. inkassovarsel.. så bort fra alt siden jeg hadde betalt. nå fikk jeg et brev i posten om at hvis ikke hovedkravet + 2000 i purringer blir betalt innen 7 dager sendes hele lånebeløpet til inkasso. sjekket nettbanken nå og ser at kidden jeg hadde betalt regningen med manglet et tall og kanskje derfor ikke er blitt registrert på meg. hva skal jeg gjøre nå? må jeg betale alt den purringen? det er jo ikke bare min feil. lånekassen har jo mottat mine penger uten å si fra at kidden jeg har betalt med ikke er i bruk. hvor er pengene mine blitt av.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 de får det jo ikke med seg når du bruker feil kid. ring dem på mandag, så ordner det seg nok
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Bare ring de å forklar,det pleier å løse seg det.Litt missforståleser osv. Fikk nettopp en sånn regning selv på et lån som jeg fikk purregebyr på osv og lånet var innfridd. Jeg ringte jeg og de så det var betalt så det var bare å se bort ifra den regningen jeg fikk. Dette har jeg gjort mange ganger....pleier å gå bra.Gjør som hun over her sier,så ordner det seg nok
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Ring de på mandag ja, og gå i banken og få utskrift fra kontoen din som du sender de. Da får de bevis på at pengene har blitt trukket fra konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå