ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Lest at lakkering i store doser kan være skadelig.. Vet for så vidt dette fra før- men lakkering av en vugge er jo ikke mye.. tar ikke lang tid heller.. hvis man holder pusten i korte seanser, og driver ute og går litt unna for å trekke frisk luft.. hva tror dere..kan ikke være så ille det? Skulle i utgangspunktet holde meg unna dette. Samboer har beiset vuggen med to strøk. Har holdt meg unna da, lakken lukter ikke halvparten så ille. (må si at vuggen er ferdig lakkert. Irriterer meg at jeg ikke bare kunne holde meg unna.) Tar litt tid når samboer driver med slikt. Han hater det- og jeg elsker det!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Nå som det er sommer kan du jo sikkert lakkere den ute også? Da bør det vel være like farlig å lakkere som det er å puste inn at noen har lakkert..
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 det jeg tenkt også. Brå gjorde det i garasjen i sted. Men portene oppe. male så lende om gangen jeg klarte å holde pusten.. så gikk jeg ut å trakk frisk luft. tok ikke lange tiden heller. Men gjort er gjort. Tror det skal ganske mye til før det blir skadelig. 10 min med maling bør ikke kunne gjøre noe utslag.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Ah, du HAR gjor det ja. Tror nok det går helt fint. Tror neppe jeg hadde holdt pusten heller for å si det sånn.. Hehe.. Går nok bra så )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå