Gå til innhold

Utleie av mammakjoler (selskaps-) i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være forlover med stor mage i august... Har jo lyst til å være fin, men synes det finnes så mye kjipe farger og passformer på det jeg ser på nettet. Vet du om noen som leier ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pene mammakjoler der dessverre veldig vanskelig å finne:-( Jeg strevde veldig når jeg var gravid og skulle i bryllup (og jeg skulle ikke være forlover). Jeg fant til slutt en kjole i København, så det er ikke det enkleste tipser:-)

Et tips jeg fikk når jeg lette, var Den Kule Mage på Grünerløkka. De har etter det også fått butikk på Glassmagasinet og etter det jeg har hørt, så er de mye bedre på service der enn på Grünerløkka. Begge stedene tror jeg de leier ut kjoler. Når jeg var å tittet, så alle gammeldagse og stygge ut, bortsett fra de to hvite bryllupskjolelignende, men jeg vil tro de har fått inn nye kjoler de siste to årene.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en fin gravid-selskapskjole på ebay for noen uker siden. Det tok en uke, og så hadde jeg den i posten. Kostet meg ca 400,- inkl. frakt, og jeg er kjempefornøyd med den. Det er søsteren min som skal gifte seg (hun også i august), så synes også det var viktig å være litt ekstra fin:) Selgeren het "rusticangel", og de hadde kjempemange fine kjoler for oss med kul på magen:) Bare ett tips å sjekke ut hvis du ikke finner noe herover;)

Skrevet

det hender det ligger noe ute på qxl.no også. se under dameklær, der ligger en link til mammaklær

Skrevet

Jeg var nettopp gravid forlover i et bryllup og jeg kjøpte kjolen min på Tina Ritzi i Drammen (de har også avdeling i Oslo). Jeg ville ikke bruke så mye penger på en gravid-kjole, så jeg kjøpte en "vanlig" kjole som var stram over puppene og løs derfra og ned sånn at det var god plass til magen. Fungerte utmerket og kan også bruke etter at graviditeten er ferdig fordi det ikke er en mamma-kjole.

Ser at du spør etter utleie, men sånn som dette løste jeg problemet hvertfall :)

Skrevet

Tusen takk for gode tips, alle sammen! :-) Jeg skal nok finne noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...