trillemamma Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Vi er i København på ferie, to store også to små, 8 år og 1 år. I morgen, siste dagen vår er det meldt regn, masse regn. Hva gjør vi da? Vi vil jo ikke sitte på hotellet hele dagen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Da jeg var i Køben skulle vi på Tivoli, men det regna. Gikk fordi Ripleys belive it or not museum-så var der store deler av dagen. Det er kjekt for unger også skulle jeg tro... Er maaange år siden da..
Loyloy Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Dra på rosenborg slot og se kronjuvelene, ta i Zoo - som er fett uansett vær (dere kan kjøpe "regntrekk" til dere selv for en tier mange steder rundt rådhusplassen - eks Tiger) gå på Ripleys, spis en deilig lunch på den gode italienske restauranten inne bak Jorcks Passage i strøget, Ta på shopping i Illum, Gå i svømmehallen på DGI byen (kul svømmehall!) You need more? You just say!
Mor Løvehjerte Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Nå skulle jeg inn her og foreslå Museum Erotica (som har noe for enhver smak), men det kan dere kanskje gjøre en gang barna ikke er med? *rødmer* : )
trillemamma Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2009 Vi var på zoo i dag, veldig vellykket dag. :-) Ripleys har vi også vært på, og de andre tilhørende museene. Erotisk museum hadde vært veldig kjekt, men det tar vi nok på kjæresteturen jeg har lyst til å ta. Slottet? Ja, det er absolutt interesant. Er det lett å komme seg dit?
trillemamma Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2009 Loyloy Vi har allerede vært tre ganger og badet på DGI-byen, ettersom vi har gratis adgang. Kjempegøy, det blir nok bading i morgen også.
Loyloy Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Ligger like bortenfor Nørreport stasjon, og på srå over gaten er Statens Museum for Kunst, som forsåvidt også er vedt et kikk... Men ikke kall Rosenborg Slot - for Slottet, for da blir du henvist til Amalienborg Fra Nørreport kan dere også gå ned mot Rundetårn og gå op til toppen og se Det er kult selv i regnvær. Hva med å ta en tur i Capella Playland ute i Fields? Fields er Nord Europas største handlesenter, og verdt besøket i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå