Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Vi skal snart reise til Mallorca. Men begynte å tenke på dette med svineinfluensaen. Mallorca er jo ett sted som har svineinfluensaen. Noen som tenker over dette, eller bare reiser dere uansett? Leste nå at de regner med mange smittet i august/september; da folk er ferdige med ferien. Vi har barn som har astma osv... Kanskje derfor jeg har begynt å tenke mer på det.
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Vi skal tit Tyrkia i slutten av august. Har tenkt litt på det der jeg også, men så lenge helsemyndighetene ikke anbefaler at man skal holde seg hjemme, så reiser vi. Kan like mye bli smittet her hjemme...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Hei! Vi skal også til Mallorca i midten av september. Er også veldig usikker på om vi bør dra med tanke på svineinfluensaen. Har selv astma og skal ha med oss vår datter som er under 2 år. Dvs at vi er to som er to som er mer utsatt (i risikogruppe) om vi får denne influensaen der nede.De har jo leger der også, men vil uansett føle meg mer trygg om jeg ble syk hjemme i nærheten av min egen seng. Nei, jeg vet virkelig ikke hva vi bør gjøre jeg altså.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Etter at det nå har kommet advarsler om at de med kronisk sykdom som f. eks astma må være ekstra forsiktige, avlyste vi Mallorcaturen.Får heller eventuelt ta en tur til syden i vinter når dette kanskje har roet seg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå