Twintipp og himmelblå Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Mannebeinet mitt er en søt liten ting iblant:)) Jeg ga beskjed om at jeg måtte legge meg rett etter nattevakt i morgen tidlig.. Og nå som han egentlig skal dusje etter trening, hører jeg ham i telefon: -Hei mamma, det er meg. -Jada, alt bra vetdu. -Jeg bare lurte på (med hviskestemme), når spiser dere egentlig frokost i morgen?? For jeg har glemt å kjøpe brød.. (har 4 brød i fryseren). -Ok, ja da kommer jeg og guttungen og spiser frokost i morgen tidlig da.. -Ja, egg og bacon er bra nok. -Hadet. Jeg ligger i S i sofaen:o))) Herlige 40 åringen min det se!!)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Er sosialt med flere til frokost vet du:-) Godt han har næringsvett..... Og stiller mamma med egg og bacon, vel da er det bare å løpe. De er fine da:-)
Gjest irismor Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 lol Mamma er nok god og ha når man blir sulten, enten man er 4 eller 40 :-)))) Godt mannebeinet ditt har næringsvett.
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2009 Ja, herlig vetdu! Burde hatt sin egen gullkorn bok han, det lille barnet mitt:o))))
cherry coke Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Hehehe..den var søt=) En stor liten mammadalt...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå