Gå til innhold

Når slutte med sprinkelbeskytteren i senga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vasket den i dag, men rakk ikke få den tørr til leggetid.. noen som har erfaringer? pjokken er forresten 16 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei jente på 16 mnd og har lurt på d samme. Men så lenge snuppa mi ikke ligger iro i senga og helst har hodet inntil sprinklene lar jeg den være på en stund til. :)

Skrevet

jenta mi er 22 mnd og vi har den på ennå. Synes det er hyggeligere og dessuten ligger hun ofte urolig og spreller med beina. Men hun hadde helt sikkert overlevd uten også.

Skrevet

Fjernet det for et par uker siden og det funker helt fint :-) Gutten min er 14 mnd.

Skrevet

Jeg tror vi lar den være på en god stund.. Jenta er 16mnd nå. Men det er jo nå man har bruk for den, mer enn noen gang. Før lå de jo bare i ro, nå er de jo overalt og herjer i senga. Da er det greit å kunne beskytte litt hvertfall! Altså, dette er jo ikke bokstavelig talt, hun har jo rørt mye på seg før, men det øker jo bare på.. Og poenget er at det er jo mer vits nå enn når de er 0 - 6 mnd!

Skrevet

Ulempen er at det kan bli lettere for dem å komme ut av senga, de kan klatre på sprinkelbeskytteren.

Skrevet

lå i en uten her - og da satt vannflaska fast i sprinklene. Ser også at hun ofte har hodet inni kanten + at beina lett kan tres gjennom - derfor fortsatt sprinkelbeskytter . 16 mnd

Skrevet

Jeg tok den bort når jentungen var 1 år.. DA klarte hun å rive den av selv. Så ikke noe grunn til å ha den der lenger da gitt... Nå er den vasket å montert i senga til lille søster som kan komme når som helst:)

Skrevet

Da har dere evt en helt annen sprinkelbeskytter enn meg.. Den gir etter og blir trykt ned hvis hun tramper på den.

Skrevet

Vår er 18 mnd og vi har den på enda ;) Synes det blir litt koseligere i senga med den på, pluss at han er veldig urolig om natta.

Skrevet

Gutt på 16 mnd, og vi bruker den ennå. Tror ikke vi blir å ta den bort på en god stund ennå, han styrer så voldsomt i senga! Finner han ofte liggende på tvers i senga..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...