Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 altså,hvor mange bør jeg ha til å hjelpe til... vi blir ca 35 til middag. til kaffe og fest blir vi 100... å hva gir dere som takk for hjelpen?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 hvis det er trente servitører trenger du ikke mer enn 1-2 stk. dersom ikke, ville jeg kanskje hatt 3.. også en kokk på kjøkkenet. men hvis du feks skal ha koldtbord, trenger du ikke mer enn 2 personer hele dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå