Gå til innhold

ÆDABÆDA! gullgutten min sover rundt!!!! 6mnd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på 2 år, som alltid har våknet tusen ganger pr natt, helt frem til nå ca. nå hender det faktisk at hun sover rundt.

Å nå, de sisste nettene har gutten min også sovet rundt!!! vi legger han kl 1830 ca, og han sover til 6 neste morgen. litt tidlig å stå opp for oss, men uansett! han sover rundt!

så da gjør det ikke så mye å måtte stå opp litt tidlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt lille troll på 3,5 mnd sovner en gang mellom 21-22 og sover stort sett til 06-07. Så er det pupp og hun må vekkes (nesten) hver dag kl. 09:-)

Skrevet

Da unner jeg deg virkelig sammenhengende nattesøvn etter to år med lappeteppesøvn -ojoj! Grattis :-)

Her har min gutt på snart 9 også begynt å sove rundt ser det ut til - og jeg er i himmelen :-) Håper det varer!!

Znork ... og sov godt!

Skrevet

Sthili :-)

D gjør min gutt også, så æddabædda tilbake :-))

Skrevet

Vesla, som er 6 uker, sover i prinsippet hele natten. Dvs. at jeg mater henne rundt kl 12, kl 3 og kl 6, men da er det ingen skriking e.l. Bare legger henne inntil puppen, så spiser hun litt og sovner. Ved 6-tiden skifter jeg av og til bleie, hvis jeg merker hun er urolig, da er den som regel veldig våt... Er utrolig glad jeg slipper skriking om natten - hun sover som en engel! Etter siste mating ved 6-tiden sover hun videre til 8-9-tiden.

Skrevet

her begynte mini å sove rundt da hun var 3 mnd :)

er utrolig deilig ja. jeg har masse sympati for dem som sliter med søvnen til arvingene.

grattis til deg :):)

Skrevet

Min også, det er så deilig! :D selv om vi alltid har hatt rolige netter med ham, kun oppe for å mate og så har han sovnet igjen med en gang, så ER det noe annet med sammenhengende søvn altså.

Tok en raid her for et par uker siden, hvor pappaen tilbydde ham smokk om han våknet om natta. Var ingen gråting overhodet, litt misfornøyd bare, og vips sover han rundt fra 18.30-tida til 6.30 neste morgen. Tidlig morgen syns jeg, men får tross alt sovet LENGE selv også :D

Han er 6 1/2 mnd forøvrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...